شهر اندیشهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

دستگیری قاتل فراری در اندیشه

شهریار- رئيس پليس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری یک قاتل فراری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ فضل‌الله سوار‌ی‌پور رئيس پليس آگاهی غرب استان تهران اظهار کرد: برابر گزارش کلانتری 20 فردوسيه شهرستان شهريار مبنی بر يک مورد قتل در نشانی جاده شهريار به سمت آدران مقابل جايگاه سوخت کهنز، بلافاصله عوامل کلانتری مربوط به همراه عوامل پليس آگاهي به محل اعزام شدند.

وي افزود: در بررسی‌های اوليه پليس مشخص شد مقتول پس از برخورد با موانع کنار جاده درحالی‌که در ناحيه قفسه سينه دچار جراحت ناشی از چاقوخوردگی بوده، فوت کرده است.

رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران تصريح کرد: مأموران انتظامي در تحقيقات انجام شده موفق شدند هويت قاتل را شناسايي کرده که پس از اقدامات فنی و پليسي مأموران، محل اختفاي قاتل در فاز 2 انديشه شناسايی شد.

سرهنگ سواری‌پور گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شده که قاتل پس از رويت مأموران اقدام به ايجاد درگيری کرده که با اقدامات فنی و پليسي و با هوشياری پليس متهم دستگير شد.

وی با اشاره به اينکه در بازجویی‌های پليس، متهم باتوجه‌به وجود قرائن و مستندات کافی، ضمن اقرار به بزه انتسابی، علت و انگيزه ارتکاب به قتل را درگيری لفظی با مقتول دانست، اضافه کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.