اخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استانشهر اندیشه

آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی صندوق ولایت اندیشه

شهریار- دادستان شهریار درخصوص آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی صندوق ولایت اندیشه گفت: به‌خاطر وجود یک مشکل حقوقی قدیمی در پرونده امکان اینکه از یک محل خاص وجوه دریافت و به مال‌باختگان پرداخت شود، وجود ندارد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، مهدی محمدی، دادستان شهرستان شهریار درخصوص آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی صندوق ولایت اندیشه اظهار کرد: متهم این پرونده کماکان در زندان است و تلاش ما بر این است که متهم تلاش کند تا مال‌باختگان به حقوق خود برسند و او نیز از کمک‌های قانونی بهره‌مند شود.
وی گفت: هم‌اکنون پرونده در شعبه اجرای احکام در جریان است و بخشی از شکات به حقوق خود رسیده و برای متهم رضایت داده‌اند.
محمدی افزود: به‌خاطر وجود یک مشکل حقوقی قدیمی در پرونده هنوز امکان اینکه از یک محل خاص وجوه دریافت و به مال‌باختگان پرداخت شود، وجود ندارد که در همین راستا پرونده دوم تشکیل شده است تا از این طریق نتیجه حاصل شود.
معاون دادستان شهریار نیز صبح امروز ضمن ملاقات با مال‌باختگان پرونده کثیرالشاکی صندوق ولایت اندیشه دستورات لازم جهت پیگیری و ادامه روند رسیدگی به این پرونده را صادر کرده بود.
شرکت تعاونی حامیان ولایت در فاز یک اندیشه در ابتدا صندوق قرض‌الحسنه بود که تبدیل به شرکت قرض‌الحسنه شد اما در سپرده‌گذاری‌ها امانت‌داری نکرد؛ این تعاونی به گفته روح‌الله حسین‌زاده، دادستان وقت شهریار در سال 97، 672 نفر شاکی داشت و میزان کل مبلغ این افراد 26 میلیارد تومان بود.
دررابطه‌با این مشکل پیش از پیگیری شکات دستگاه قضا به پرونده ورود کرده و مدیرعامل و عضو هیات مدیره بازداشت شدند؛ سپس توقیف حساب‌ها در این تعاونی و هیات امنا و اقدامات احتیاطی لازم و حسابرس کارشناسی حسابرسی در دستور کار قرار گرفت.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.