اخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استانشهر چهاردانگه

کلانتری شهرک صنعتی چهاردانگه به بهره‌برداری رسید

اسلامشهر- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از افزایش ۱۶ درصدی کشفیات سرقت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: براساس نیاز و گزارشات مردم منطقه کلانتری ۲۰ سهند در چهاردانگه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، آیین افتتاح کلانتری 20 سهند در شهرک صنعتی سهند چهاردانگه عصر امروز به دست پدر شهید هادی شجاع با حضور سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران برگزار شد.

در این آیین سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: براساس نیاز و گزارشات مردم منطقه و موافقت فرمانده انتظامی کشور کلانتری 20 سهند از محل اعتبارات شهرداری چهاردانگه ساخته و از امروز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حوزه شهرستان‌های غرب استان تهران و مناطقی که مردم دغدغه مند بودند، اقدامات بسیار خوبی ارائه شده و درحوزه سرقت از کاهش 18 درصدی وقوع جرم و نیز در زمینه کشفیات سرقت نیز افزایش 16 درصدی نسبت به سال گذشته ثبت شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران موادمخدر و جمع‌آوری معتادین متجاهر را از دیگر دغدغه‌های شهروندان عنوان کرد و گفت: جمع آوری معتادین متجاهر نسبت به سال گذشته بیش از 71 درصد رشد داشته و با افزایش شناسایی، دستگیری و اعزام به اردوگاه‌های ترک اعتیاد مواجه هستیم.

عزیزی تأکید کرد: در حوزه مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر با افزایش 26 درصدی دستگیری خرده فروشان، افزایش 25 درصدی انهدام باندهای قاچاق مواجه بودیم که کشف و ضبط بیش از 4500 کیلوگرم انواع موادمخدر را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه برخورد با اتباع غیرمجاز بیگانه در منطقه، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا به امروز اقدامات مناسبی انجام شده و با تاکید سردار فرماندهی کل فراجا، با کمک‌های مردم و شناسایی محل‌های تجمع و مخفیگاه اتباع غیرمجاز و کارگاه‌ها، باغات و کارخانجاتی که این افراد را به‌کارگیری کرده بودند، توانستیم  750 درصد افزایش شناسایی، جمع‌آوری و اعزام به اردوگاه و انتقال به خارج از کشور را داشته باشیم.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.