اخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استانشاهدشهر

شناسایی کارگاه تولید مواد خوراکی غیرمجاز در شاهدشهر شهریار

شهریار- رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران گفت: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل تولید مواد خوراکی غیربهداشتی به ارزش ۸ میلیارد ریال در شاهدشهر شهریار شدند .

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ”داریوش صادقی فرد” روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی براینکه فردی در شاهدشهر شهریار اقدام به تهیه، تولید، توزیع مواد خوراکی از نوع لواشک، ترشک غیرمجاز و غیربهداشتی با جعل برندهای معتبر و تقلبی می کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی محل تولید مواد خوراکی غیربهداشتی در شاهدشهر شهریار شده که با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت شهریار به محل اعزام و در عملیاتی، موفق به دستگیری مالک مواد خوراکی غیربهداشتی می شوند.

سرهنگ صادقی فرد تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده از انبار بیش از پنج هزار عدد لواشک آماده عرضه با برندهای معتبر، ۱۰۰ کیلوگرم مواد اولیه غیرمجاز، یک تن میوه جهت تولید، دو تن آلبالو و… غیرمجاز، یک دستگاه مخصوص بسته بندی، هفت رول لیبل تقلبی و ۱۲۰ کیلوگرم مواد در حال آماده غیرمجاز که طبق نظر کارشناسی شبکه بهداشت، غیر بهداشتی فاقد مجوز و فاقد مصرف انسانی بوده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مواد خوراکی غیر بهداشتی مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند،خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.