اخباراخبار شهر پرنداخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

بازدیداستاندار تهران ازتصفیه خانه آب وفاضلاب شهرپرند و نصیرشهر

رباط کریم- استاندار تهران به منظور بررسی مشکلات تصفیه خانه و شبکه فاضلاب از تصفیه خانه آب و فاضلاب شهر پرند و نصیر شهر در شهرستان رباط‌کریم بازدید کرد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، بازدید از تصفیه خانه آب و فاضلاب پرند عصر دوشنبه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران،میر محمد غراوی،هادی رحمتی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران،احمد مرادی مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران،محسن اردکانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران،علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران،حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی امام جمعه پرند،امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم و دیگر مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

پرند شهری است در شهرستان رباط کریم، واقع در استان تهران و ۳۳ کیلومتری جنوب غربی شهر تهران و ۶ کیلومتری غرب شهر رباط کریم. جمعیت این شهر ۹۷٬۵۶۴ نفر (۱۳۹۵) است و به‌نقل از مدیرعامل شرکت عمران پرند پیش‌بینی می‌شود جمعیت این شهر تا اواخر سال ۱۴۰۳ به ۷۰۰هزار نفر برسد. این شهر در میانهٔ دهه ۸۰ و با عنوان مسکن مهر گسترش یافت.

شهر جدید پرند، در ۳۰ کیلومتری آزاد راه تهران ساوه و در جنوب غربی تهران و در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد.

پرند با مساحت بیش از ۱۷۰۰۰ هکتار، دارای ۸ فاز می‌باشد(فاز ۰تا فاز۷)که کاربری مسکونی و صنعتی دارند. طول منطقه شهری پرند ۶ کیلومتر و عرض متوسط آن ۳/۵ کیلومتر است.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.