اخباراخبار شهرستان بهارستاناخبار نسیم شهرخبر مهمدر استان

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه ریزش ساختمان در نسیم‌شهر

بهارستان- دادستان بهارستان گفت: برای حادثه ریزش ساختمان در نسیم‌شهر پرونده قضایی تشکیل و دستوراتی جهت روشن‌شدن موضوع به مرجع انتظامی صادر شده است.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سیدامیر احمدی، دادستان این شهرستان اظهار کرد: در پی حادثه ریزش ساختمان در نسیم‌شهر به‌عنوان نماینده مدعی‌العموم به موضوع ورود کرده‌ایم و تحقیقات گسترده‌ای در این مورد انجام شده است.

احمدی با بیان اینکه کارشناسان قضایی برای مشخص‌شدن اینکه علت ریزش تخلفات ساختمانی یا دلایل دیگر بوده است، در حال بررسی فنی این ساختمان هستند، گفت: برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل و دستوراتی جهت روشن‌شدن موضوع به مرجع انتظامی صادر شده است.

دادستان بهارستان ادامه داد: شهرداری‌ها و نظام‌مهندسی مکلف به رعایت مقررات ملی ساختمان هستند و قانوناً پیرامون گودبرداری تکالیفی دارند که عدم رعایت این مقررات تخلف است.

وی با بیان اینکه درخصوص این حادثه مالک و سازنده پروژه باید پاسخگو باشند، گفت: اگر در خصوص این اتفاق از مهندسین ناظر یا عوامل شهرداری شخصی مرتکب ترک فعل شده باشد، قطعاً برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل و با آن‌ها برخورد می‌شود.

دادستان بهارستان ادامه داد: هرگونه اهمال‌کاری در انجام وظایف قانونی و ترک فعل توسط شهرداری‌ها قابلیت تعقیب دارد و دراین‌خصوص مسئولان شهرداری‌ها و نظام‌مهندسی باید برای جلوگیری از موارد مشابه تمهیدات لازم را بیندیشند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.