اخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استانشهر اسلامشهر

آغاز جشنواره سینمایی بچه‌های ایران ۳ در اسلامشهر

اسلامشهر- رئیس ستاد جشنواره ملی بچه‌های ایران گفت: سومین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان بچه‌های ایران با هدف ایجاد شور و نشاط و امید و سرزندگی در اسلامشهر درحال برگزاری است.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سومین جشنواره بچه‌های ایران به‌عنوان بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر از امروز به مدت دو ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام سید بهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه این جشنواره برای سومین سال متوالی به‌صورت کاملا رایگان، از 2 آبان ماه آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: در این جشنواره که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر و با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان اسلامشهری برگزار خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود بیش از 50 هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده‌هایشان به مدت 32 روز مهمان پردیس سینمایی فجر اسلامشهر بوده تا در کنار تماشای انیمیشن جذاب «ببعی قهرمان» و ویژه برنامه‌های مفرح و آموزشی همچون؛ اجرای جُنگ شادی و برنامه عمو فغانی و عروسک‌ها، لحظات شاد و نابی را برای کودکان اسلامشهری و خانواده‌هایشان به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: 5هزار بلیط هفته اول در مدت یک ساعت ثبت نام شد و امیدواریم کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان بتوانند به خوبی از خدمات رایگان و برنامه‌های این جشنواره استفاده کنند.

رئیس ستاد جشنواره ملی بچه‌های ایران با اشاره به نحوه ثبت نام و شرکت در این جشنواره بیان کرد: شهروندان عزیز اسلامشهری، مجموعه‌ها، مدارس و دیگر افرادی که قصد دارند در این جشنواره شرکت کنند، می‌توانند جهت تهیه بلیط رایگان به سایت اسلامشهر تیکت به نشانی http://www.eslamshahrticket.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر گفت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه انیمیشن کشورمان برای ایجاد هویت ایرانی اسلامی به‌وجود آمده و ما هم توانستیم در این سه سال از این فضا برای ارائه محتوای مناسب به خانواده‌ها بهره ببریم.

وی همچنین تأکید کرد: جشنواره در اسلامشهر درحال برگزاری است، اما علاقمندان می‌توانند از شهرهای جنوب غرب استان تهران بلیط را تهیه و در این جشنواره حضور یابند.

به گزارش شجرنیوز، آیین افتتاحیه بزرگترین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان بچه‌های ایرانی 3 با حضور شخصیت‌های ملی و استانی و همچنین عوامل و عروسک‌های انیمیشن جذاب ببعی قهرمان و جمعی از کودکان و نوجوانان اسلامشهری در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار شد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.