اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «بشری» در اسلامشهر برگزار شد

مراسم اختتامیه اولین جشنواره مسابقات قرآن کریم «بشری» در دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، مراسم اختتامیه اولین جشنواره مسابقات قرآن کریم «بشری» روز یکشنبه 23 بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولین شهرستان و مدیران شهری در دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی اقدام به برگزاری اولین جشنواره مسابقات قرآن کریم «بشری» کرد.

این جشنواره قرآنی در دو رشته حفظ و قرائت قرآن با حضور اساتید برتر قرآنی شهرستان از سه‌شنبه ۱۸ بهمن لغایت پنجشنبه ۲۰ بهمن به مدت سه روز در دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

عذرا طاعتی مسئول دارالقرآن شهرداری اسلامشهر درخصوص جزئیات برگزاری این جشنواره قرآنی در اسلامشهر گفت: این رویداد ارزشمند با حضور بیش از 560 نفر و در سه روز متوالی برگزار شد و امشب در مراسم اختتامیه نفرات برتر معرفی خواهند شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این جشنواره قرآنی از حمایت های جمیع مسئولین و مدیران شهری شهرستان اسلامشهر در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر قدردانی نمود.

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر که به همراه مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حاضر شده بود ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه فجر برنامه های اجرا شده در این ایام بویژه مسابقات قرآنی را مطلوب ارزیابی نمود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به عنوان اطلاق شده به این شهرستان با عنوان شهر حافظان قرآن گفت: امیدوار هستیم با هم افزایی و تلاش هایی که در جامعه قرآنی در حال شکل گیری است به روزهای اوج فعالیت های قرآنی در شهرستان اسلامشهر بازگردیم و برگزاری جشنواره قرآنی بشری می تواند نقطه عطفی برای این موضوع باشد تا همه شهروندان از برکات و فضیلت های قرآن کریم بهره مند گردند.

در بخش پایانی این مراسم نفرات برگزیده، داوران، مجریان و سایر عوامل برگزاری این جشنواره جوایز خود را دریافت نمودند.

آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی

خبرنگار: حامدکریمی

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.