اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

ابتکار عمل سرپرست شهرداری نسیم شهر

روابط عمومی و رسانه نقش پر رنگی در تحولات مدیریت شهری دارد و می توان اذعان کرد سرپرست شهرداری نسیم شهر به خوبی با بهره گرفتن از ظرفیت های رسانه ای باعث دیده شدن اقدامات این مجموعه شده است.

ابتکار عمل سرپرست شهرداری نسیم شهر

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، کمتر از بیست روز از انتصاب محمدرضا باباحسینی به عنوان سرپرست شهرداری نسیم شهر گذشته است.        نسیم شهری که طی یکسال گذشته آبستن بسیاری از حوادث، آمد و شد و تغییر و تحولات در مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری بوده است.

حال به نظر می رسد با روی کار آمدن باباحسینی در جایگاه سرپرست شهرداری نسیم شهر این مجموعه دچار تحول شده و هر روز اتفاقات تازه ای در آن به وقوع می پیوندد. اقدامات وی فارغ از هر انگیزه ای که می تواند داشته باشد توانسته است مجموعه شهرداری را از آن خمودگی و سردرگمی های دوران بلاتکلیفی و ضربه مهلکی که از بازداشت آخرین شهردار خورده بود خارج کند.

باباحسینی با هوشمندی هرچه تمام ظرفیت های رسانه ای مجموعه شهرداری و بعضا برخی از رسانه ها را در جهت اکران اقدامات خود بکار گرفته است و با تعریف پروژه های مختلف با موضوعات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و… تلاش کرده است تا کارنامه ای پربار از مدت محدود حضورش در شهرداری نسیم شهر ارائه کند، بطوری که در مدت زمان کمتر از سه هفته بالغ بر 75 خبر از اقدامات گوناگون شهرداری اعم از عملیات آسفالت، نصب تجهیزات ترافیکی، برگزاری کلاس های آموزشی و… در پایگاه اطلاع رسانی این شهر منتشر شده است.

با این تفاسیر می توان گفت باباحسینی یک مدیر ارتباطی است و با تسلط به فضای رسانه توانسته است ابتکار عمل را در حوزه روابط عمومی و ارتباطات به دست گیرد و به نوعی اذهان را متوجه فعالیت های خود نماید. چرا که روابط عمومی و رسانه نقش پر رنگی در تحولات مدیریت شهری دارد و از آنجایی که این حوزه عموما در ادارات و ارگان های شهرستان بهارستان مورد غفلت واقع شده است می توان اذعان کرد این راهبرد سرپرست شهرداری نسیم شهر به خوبی باعث دیده شدن اقدامات این مجموعه شده است.

باتوجه به آنچه که شرح آن گفته شد و بازار داغ گمانه زنی و نقل قول ها در نسیم شهر باید منتظر تصمیم اعضای شورای شهر برای واگذاری صندلی شهرداری به فردی اصلح و کاربلد باشیم. امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده در راستای آبادانی این شهر و رفاه مردم فهیم نسیم شهر به دور از هرگونه منفعت طلبی و جناح گرایی باشد و مجموعه مدیریت شهری بتواند پس از طوفان های بسیار در ماه های اخیر روی خوش آرامش را نیز بچشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.