فرهنگاخبارجامعهخبر مهم

احسان کرمی در شبکه منوتو | اولین تصویر احسان کرمی در شبکه منوتو

حضور احسان کرمی در استودیو شبکه منوتو نشان داد او نیز برای همیشه ایران را ترک کرد تا در یک رسانه ایرانی خارج از کشور فعالیت کند.

احسان کرمی در شبکه منوتو

به گزارش شجرنیوز، احسان کرمی  مجری و تهیه کننده صدا و سیما به شبکه منوتو پیوست. حضور احسان کرمی در استودیو شبکه منوتو نشان داد او نیز برای همیشه ایران را ترک کرد تا در یک رسانه ایرانی خارج از کشور فعالیت کند.

تسنیم در انتقاد تند به این اقدام مجری مطرح ایرانی با انتشار خبر پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو نوشت: امثال احسان کرمی بسیار کم‌اند، امّا همین‌ها با این ظاهرسازی که ما که رادیکال‌تریم پس برای ایران دلسوزتریم، دیگر هنرمندان را حتی به محافظه‌کاری و عافیت طلبی متهم می‌کردند. آنها به دیگر هنرمندان و جوانان القا و وانمود می‌کردند که اگر به کمتر از جنگ خیابانی ایرانی با ایرانی راضی باشند، پس متهمند که از قافله ملّت عقبند! بر همین اساس همدستان آنها به بسیاری از هنرمندان،‌ حتی آنها که منتقدانه، اما دلسوزانه و آرام‌تر موضع گرفته بودند، می‌تاختند!

ماجرای امروز نشان داد که چقدر اکثریت هنرمندان حتی آنها که موضع منتقدانه نسبت به برخی امورات در کشور دارند اما دلبسته وطن هستند، مظلومند! احسان کرمی و اندک افراد مانند او، کاسبی و رزومه‌سازی خود را می‌کنند و منفعت خود را دنبال می‌کنند، آنها با سلطنت‌طلبان به اسم آزادی! بی‌شرمانده می‌نشینند، امّا دیگران را به عدم پیگیری آزادی متهم می‌کنند! و چه قصه و غصه تلخ و عبرت‌آموزی است این وضعیت!

احسان کرمی  متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران است. او سابقه مجری‌گری بازیگری، خوانندگی و صداپیشه‌گی را در کارنامه هنری خود دارد. او که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده‌است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی را نیز گذرانده‌است.

او اجرای برنامه های پربیننده ای همچون «نقره»، «زنده رود»، «خوشا شیراز»، «امضا»، «ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ شبکه دو»، «افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ۹۴»، «افتتاحیه شبکه تهران اچ دی» و «خندوانه به عنوان مجری برنامه خنداننده شو» را برعهده داشته است.

کرمی در تئاتر و سینما هم حضور داشته و در شبهای مافیا، شبکه مخفی زنان، سریال هم گناه و… بازی کرده است. او که تاکنون چند قطعه موسیقی را منتشر کرده‌است، در تابستان ۹۵ کنسرتی را با همراهی گروه موسیقی نوشه برگزار کرد.

احسان کرمی ۴۲ ساله، زمانی در رادیو و تلویزیون کشورمان فعالیت داشت اما در این سال های اخیر بیشتر در خارج از کشور به سر می بُرد.

او کارش را با رادیو آغاز کرد و در ادامه به تلویزیون پیوست. با این حال در سال های اخیر صداوسیما با او قطع همکاری کرده بود و بیشتر فعالیت های احسان کرمی به حضور در پروژه های شبکه نمایش خانگی و تئاتر محدود می شد. کرمی در زمینه صداپیشگی و خوانندگی هم فعالیت های محدودی داشت.

او در اظهاراتی که از یکی از برنامه های شبکه من و تو پخش شد، مدعی شده است که خودش هم تا یک هفته قبل نمی دانسته که از اینجا سر در می آورد!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.