اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

اختصاص۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به اسلامشهر

معاون عمران و توسعه امور شهر و روستائی وزیر کشور، از اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به شهرداری اسلامشهر خبر داد و گفت: نیازمندیهای شهرداری‌های چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز در صورت اعلام تامین خواهد شد.

اختصاص۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، مهدی جمالی نژاد که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان در دفتر فرماندار اسلامشهر سخن می گفت، اظهار داشت: با توجه به درخواست شهرداری اسلامشهر، ۵۰ دستگاه اتوبوس به این شهرداری اختصاص می یابد. همچنین نیازمندیهای شهرداری های چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز در صورت اعلام تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به خریداری ۲ هزار دستگاه اتوبوس، اتوبوس های مورد نیاز شهرداری های شهرستان اسلامشهر تامین می شود.

جمالی نژاد ضمن تمجید از روند مناسب احداث پروژه متروی اسلامشهر افزود: پیگیری های لازم را خواهیم داشت تا امسال نیز از محل تسهیلات اوراق مشارکت رقم قابل توجهی به این پروژه ملی اختصاص یابد.

این مسئول همچنین به تشریح راهکارهای اجرایی برای اختصاص یک دستگاه نردبان آتش نشانی برای شهرستان، تجهیز ایستگاهها و اخذ مجوز برگزاری آزمون برای جذب نیروی آتش نشانی ها، افزایش سهمیه سوخت اتوبوس های شهری، ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت.

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان اسلامشهر نیازمند توجه جدی وزارت کشور است

فرماندار اسلامشهر هم در این جلسه گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان نیازمند توجه جدی وزارت کشور است.

وی افزود: تخصیص اتوبوس و مینی بوس برای شهرداری های اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی که بر اساس نیازسنجی صورت گرفته تعداد آنها نیز مشخص شده، رضایتمندی مردم در این حوزه را به دنبال خواهد داشت.

حبیبی به بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور از تونل و ایستگاههای متروی چهاردانگه و میدان نماز اشاره کرد و افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری ها، تخصیص اعتبار از منابع ملی و استانی به این پروژه مهم و زیر ساختی کمک شایانی به تکمیل و تسریع در بهره برداری از آن خواهد داشت.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت تامین نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی های اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز تاکید کرد و گفت: ساختمانهای دو ایستگاه آتش نشانی در چهاردانگه و احمدآباد مستوفی بزودی آماده خواهد شد و در صورت تامین ماشین آلات و تجهیزات خدمات دهی به مردم را آغاز خواهند کرد.

حبیبی همچنین خواستار حمایت ویژه معاونت عمرانی وزارت کشور از اجرای پروژه هایی همچون کمربندی جنوبی چهاردانگه، احداث تقاطع غیر همسطح در گلشهر، اصلاح هندسی بزرگراه آیت الله سعیدی در بخش چهاردانگه و میدان پیامبر اعظم(ص) احمدآباد مستوفی و کمربندی شمالی اسلامشهر جهت روان سازی و رفع معضلات ترافیکی شهرستان شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.