اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

از ۲ پلمبی تا اخطار به ۷ آرایشگاه زنانه در اسلامشهر

اسلامشهر- پلمب یک داروخانه فاقد مجوز، یک واحد لبنی غیرمجاز و اخطار به هفت آرایشگاه زنانه برای فعالیت جرم انگارانه در صفحه های مجازی از مهمترین اخبار پلیس اسلامشهر طی ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزادهفرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر روز یکشنبه از اجرای طرح رصد فضای مجازی خبر داد و گفت: تعدادی از واحدهای صنفی آرایشگاه های زنانه مورد پایش قرار گرفت و در نهایت به هفت واحد صنفی که‌ فعالیت جرم انگارانه در پیج های اینستاگرامی، واتساپ و تلگرامی خود انجام داده بودند پس از هماهنگی با مقام قضایی و احضار به پایگاه پلیس اطلاعات و امنیت، برای آخرین بار تعهد کتبی مبنی بر رعایت شئون اسلامی اخذ و سپس عکس های مجرمانه موجود از صفحات شخصی مربوطه حذف شد.

وی همچنین در خبری دیگر اعلام کرد: در اجرای طرح پایش فعالیت ها و خدمات واحدهای پزشکی و درمانی، عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی به یک واحد صنفی داروخانه فاقد مجوز قانونی از مراجع ذی صلاح در سطح حوزه استحفاظی برخورد کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و نارضایتی اهالی محل، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، نسبت به پلمپ داروخانه اقدام و پرونده متشکله به همراه متهم جهت طی مراحل قانونی به دادگاه دلالت شد.

سرهنگ علیزاده این را هم اعلام کرد: برابر اطلاع واصله از شهروندان مبنی بر وجود کارگاه تولید غیرمجاز فرآورده های لبنی و بستنی در سطح حوزه استحفاظی، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی یادآور شد: در بازدید به عمل آمده از محل صنفی و تایید صحت خبر، با هماهنگی بعمل آمده با مقام قضایی و با حضور عوامل اداره بهداشت شهرستان، واحد صنفی متخلف پلمپ و متهم به همراه پرونده برای طی مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.