اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

استاندار تهران: جرائم غرب استان ۶ درصد کاهش یافت

استاندار تهران گفت: آمار جرائم سرقت در غرب استان تهران ۶ درصد کاهش یافته و در حوزه زیرساختی تعداد قابل توجهی خودرو و موتورسیکلت اضافه و چندکلانتری تاسیس شده است.

استاندار تهران: جرائم غرب استان ۶ درصد کاهش یافت

به گزارش شجرنیوز از شهریار، محسن منصوری استاندار تهران روز شنبه در حاشیه نشست با فرمانده انتظامی ویژه غرب استان که به مناسبت هفته فراجا در سالن جلسات ستاد این فرماندهی در شهریار برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به شرایط خاص کشور زحمات نیروی انتظامی مضاعف شده و در استان تهران به‌دلیل تراکم جمعیت ماموریت به‌خصوص در مناطق حساس مانند غرب استان، سنگین‌تر است.

و‌ی گفت: غرب استان تهران با جمعیت حدود ۴ میلیون نفر و ترکیبی از اقوام و استان‌های مختلف کشور، بافت خاصی دارد و در این روزها مجموعه فرماندهی انتظامی برای تحقق امنیت زحمات ویژه کشیدند.

استاندار تهران ادامه داد: طی این نشست آخرین وضعیت امنیتی و شرایط کشور مورد تحلیل قرار گرفت و بحث‌های کاری نیز مطرح شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای پلیس، افزود: در مجموعه دستگاه‌های امنیتی زیرساخت‌های موجود جوابگو نیست و کمبودهایی وجود دارد اما نیروهای انتظامی با کار شبانه‌روزی، مجاهدانه و فعالیت انقلابی توانستند امنیت را تامین کنند که این امر با نگاه مومنانه، معتقد و مبتنی بر مبانی پیش می‌رود.

منصوری با اشاره حوادث اخیر تصریح کرد: برخی از نیروهای پلیس چند روز به منزل نرفته و مستمر در محل ماموریت حضور داشته و با دقت نظر و توجه امور را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون مبارزه با سرقت غرب استان تهران بیان کرد: باتوجه به گزارش داده شده، حدود ۶ درصد آمار جرائم سرقت در غرب استان تهران حدفاصل دو جلسه اخیر، کاهش یافته که نشان از طراحی و برنامه‌ریزی است و در حوزه لجستیک و زیرساخت منطقه غرب استان تقویت شده و تعداد قابل توجهی خودرو و موتور سیکلت به این ناوگان اضافه و کلانتری‌هایی تاسیس شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه در جمع‌آوری معتادین متجاهر اقدامات خوبی انجام شده، خاطرنشان کرد: در تامین امنیت و کاهش سرقت در غرب استان تهران فعالیت‌های قابل توجهی انجام شده است.

وی درخصوص بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار افزود: سرکشی مرتب از بیمارستان انجام می‌شود و کار عمرانی به‌خوبی پیش می‌رود و افت‌‌وخیزهایی در کار هست اما سعی می کنیم طبق برنامه زمان‌‌بندی که ریاست جمهوری اعلام کردند کار انجام شود.

در پایان این نشست از فرماندهان انتطامی، معاونین و روسای پلیس به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.