اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

اظهارات عجیب رئیس بیمارستان رباط کریم درباره درآمد پزشکان

رئیس بیمارستان رباط کریم با اشاره به وضعیت اسفناک درآمد پزشکان، گفت: اکنون در شرایطی قرار داریم که درآمد پزشکان از صنف آرایشگران مردانه و زنانه کمتر است.

اظهارات عجیب رئیس بیمارستان رباط کریم درباره درآمد پزشکان

به گزارش شجرنیوز، رئیس بیمارستان رباط کریم با اشاره به وضعیت اسفناک درآمد پزشکان، گفت: اکنون در شرایطی قرار داریم که درآمد پزشکان از صنف آرایشگران مردانه و زنانه کمتر است

دکتر کمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالی آرایشگران برای یک اصلاح ۱۲۵ هزارتومان دستمزد دریافت می‌کنند که تعرفه ویزیت یک پزشک متخصص قلب آنهم بدون بیمه فقط ۱۰۵ هزارتومان است!

وی با بیان اینکه “کاری کردیم که من پزشک دیگر علاقه‌ای به کار پزشکی نداشته باشم”، تاکید کرد: با صدای بلند می‌گویم اگر پول و پله‌ای دستم بیاید حتما آرایشگاه زنانه می‌زنم!

کمالی با اعلام اینکه پزشکان بیمارستان رباط کریم ماهانه حدود ۸ میلیون تومان درآمد دارند و بنده بعنوان رئیس بیمارستان ۱۰ میلیون تومان، اضافه کرد: چطور دولت حق ویزیت من متخصص را ۱۰۰ هزار تومان اعلام می‌ کند اما همان دولت تعرفه یک اصلاح را ۱۲۰ هزار تومان اعلام می‌کند!

رئیس بیمارستان رباط کریم درباره سختی کار پزشکان آنهم با این درآمد کم، گفت: درآمد فعلی یک پزشک در حالی است که اگر خدای نکرده برای یک بیمار در اتاق عمل اشتباهی رخ بدهد و بیمار فوت کند پزشک باید بخشی از دیه آن را شخصا بپردازد

دکتر کمالی یادآوری کرد: کشورهایی که اندازه یک استان ما هم جمعیت ندارند حاضرند برای ۱۰ روز علم پزشکان ما ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت کنند اما پزشکان ما در بیمارستان رباط کریم برای یک ماه تلاش فقط ۸ میلیون تومان دریافت می کنند؟ آیا برای این آدم دیگر انگیزه ای می ماند؟ خوب همین می‌شود هر پزشکی که دوره خدمتش در رباط کریم تمام می‌شود فرار می‌کند حتی اگر ماشینشم هم جا بماند دیگر دنبالش نمی‌آید

این پزشک متخصص با تأکید بر اینکه انتخاب رشته پزشکی در چنین شرایطی یعنی تباهی عمر، خاطرنشان کرد: بنده به شخصه کسی را به انتخاب رشته پزشکی تشویق نمی‌کنم و حتی اگر به عقب برمی‌گشتم به ولله دیگر پزشک نمی‌شدم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.