بانک و سرمایهاخباراقتصاد

افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه نگاهی نوآورانه و متفاوت در ارائه خدمات بانکی به مشتریان داریم،گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.

افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکترسیدمحمدمهدی احمدی با تاکید بر اینکه همت بالای مدیران؛ غیرت، وفاداری و تلاش کارکنان، بانک شهر را در مسیر پیشرفت قرار داده است، افزود: هم اکنون با نیازسنجی های صورت گرفته از مشتریان و احصاء نیازهای آنان؛ خدمات بانکی و مالی با روش ها و رویه های جدید به تمامی اقشار جامعه ارائه می شود.

دکتر احمدی با بیان اینکه امروز شعب بانک شهر به عنوان مشاوری متخصص و توانمند درکنار مشتریان قرار دارند، عنوان کرد: زیرساخت های لازم و اقدامات مناسب برای تامین نیازهای شهروندان در حوزه بانکداری شرکتی، خرد و تجاری نیز انجام گرفته است.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز شاهد تغییرات بزرگ و اقدامات تاثیرگذار برای پیشرفت بانک بوده ایم، گفت: چابکی و انعطاف پذیری در تصمیم گیری از مهم ترین شاخص های این بانک است.

دکتر احمدی تصریح کرد: با نگاه تحول گرا به حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد چسبندگی با شرکت های دانش بنیان همچنان به صورت هدفمند و به دنبال خلق محصولات و خدمت رسانی شایسته تر به مشتریان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه وجود شهرداری ها و پیوند با آنها را یکی از فرصت های مهم برای کمک به آبادانی ایران اسلامی و اشتغال جوانان می دانیم، افزود: تفاهم نامه هایی را با شهرداری های کلان شهرها با هدف بهره مندی آنان از ظرفیت های مالی و به خصوص دستاوردهای بانک در حوزه فناوری اطلاعات منعقد کرده ایم.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: با تمرکز بر ظرفیت های تامین مالی زنجیره تامین (SCF)؛ روش های نوینی دیگری را نیز برای تامین مالی پروژه های بزرگ و حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار داریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.