اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

امام جمعه گلستان: قدرت موشکی کشورمان لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

امام جمعه گلستان گفت: امروز قدرت موشکی کشورمان لرزه بر اندام چرکین دشمنان انداخته و خواب را از چشمان آنان ربوده است.

امام جمعه گلستان: قدرت موشکی کشورمان لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه گلستان ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار افتخار آفرین، حاج حسن تهرانی مقدم پدر موشکی کشورمان گفت: ملت غیور و رشید ایران اسلام خدمات فرزندان خود در عرصه موشکی را هرگز فراموش نخواهد کرد.

یادمان هست که ۸ سال دفاع مقدس شهرهای ما حتی تهران توسط صدام و صدامیان موشک باران می‌شد و مردم بی دفاع، شعار می‌دادند، موشک جواب موشک ولی دست ما خالی بود فقط نظاره می‌کردیم و آه و غصه می‌خوردیم تا اینکه در سال ۶۳ توسط سوریه و لیبی به ما کمک شد و چند تا موشک از لیبی وارد کردیم و به عراق زدیم ولی کار ابتر ماند، زیرا قذافی ممانعت کرد کارشناسان و مستشارانی که از لیبی آمده بودند رفتند و موشک‌های را که آورده بودند دست کاری کردند تا اینکه با مهندسی معکوس، رزمندگان اسلام توانستند آن موشک‌ها راه اندازی کنند.

وی گفت: به همت مردان غیرتمند، اولین بار در اوایل دهه ۷۰، موشک شهاب یک و دو و موشک ۱۶ متری شهاب ۳ با برد دو هزار کیلومتر مربع ساخته شد و امروز به لطف الهی کشورمان در عرصه موشکی یکی از کشورهای قدرتمند دنیا و اولین کشور برتر خاورمیانه است.

نورپور در ادامه بیان داشت: امروز نقاط مختلف کشورمان مملو از انبار موشکی و انواع موشک است، اخیراً هم شاهد رونمایی از ماهواره بر قائم ۱۰۰ ونیز موشک بالستیک هایپرسونیک توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم که قادر است از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و رادار گریز و امتیازات منحصر به فردی دارد است و ضمن اینکه موشک‌های قاره پیما هم در راه هستند.

وی گفت: امروز قدرت موشکی کشورمان لرزه بر اندام چرکین دشمنان انداخته و خواب را از چشمان آنان ربوده است.

خطیب نماز جمعه گلستان افزود: برادران و خواهران عزیز توجه کنید که همه این توفیقات پیشرفت‌های محیر العقول در بخش‌های مختلف، نظامی، موشکی، پزشکی، فن آوری هسته‌ای و نانو، هوافضا، سدسازی، گازکشی و عرصه‌های مختلف علوم و فنون در دوران تحریم ظالمانه و بی سابقه به دست آمده نه در شرایط ایده آل و لذا دشمن می سوزد و دست پا می‌زند و جنگ ترکیبی را راه انداختند، که به فضل الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی در ادامه، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر حضرت علامه سید محمد حسین طباطبایی صاحب تفسیر ارزشمند المیزان و نیز سالگرد علامه محمد تقی جعفری و گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: یکی از بهترین ابزارها برای رشد و ترقی و به کمال رسیدن کتاب است، کتاب، دروازه ورود به دنیای علم، دانش و معرفت است. دین ما دین کتاب است اسلام، به کتاب و کتابخوانی خیلی اهمیت داده، معجزه پیامبر ما کتاب است بهترین کتاب‌ها در عالم از آن ما است؛ نهج البلاغه؛ صحیفه سجادیه، کتب روایی و…متأسفانه در کشور ما آمار مطالعه بسیار کم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.