اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

انتقاد فرماندار ملارد از اداره ثبت در خصوص اسناد مارلیک و سرآسیاب

فرماندار ملارد اسناد مالکیت را چالش بزرگ مناطق مارلیک و سرآسیاب این شهرستان دانست و از اداره ثبت برای مقاومت در حل این چالش انتقاد کرد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، جابر کریمی همزمان با ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران پیرامون معضلات و مشکلاتی که نبود اسناد مالکیت ملارد برای شهروندان به همراه داشته است اظهار داشت: رفع موانع و مشکلات پیش روی ارائه اسناد به مردم یکی از برنامه‌های فرمانداری است که در ستاد بازآفرینی پی گیر این موضوع هستیم.

وی افزور: از شهردار و شورای اسلامی شهر ملارد خواستیم، که اگر قصد انجام کاری دارند، با تخصیص اعتبار و زمان موضوع اسناد مالکیت منطقه سرآسیاب را جدی بگیرند و ما هم حمایت می‌کنیم.

فرماندار ملارد تصریح کرد: کارگروهی دراین باره شکل گرفته و ما هم به طور جدی پی گیر آن هستیم و امیدواریم که با رفع این موانع و ارائه اسناد مردم بتوانند از مزایای اعتبارات و مشوق‌هایی که قانون برای این املاک تعیین نموده بهره مند شوند.

کریمی نداشتن سند در مناطق سرآسیاب و مارلیک را چالش بزرگ منطقه دانست و از اداره ثبت برای مقاومت در صدور اسناد انتقاد کرد.

وی به برنامه‌های فرهنگی ملارد در ایام الله فجر پرداخت و در این باره نیز گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر با تلاش و همکاری مدیران ادارات و دستگاه‌های ملارد ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در قالب مراسم، همایش، سمینار، مسابقات ورزشی، هنری، در شهر و روستا و محلات مختلف ملارد در نظر گرفته شده است.

کریمی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی در راستای ایجاد شور و نشاط بین مردم خوب شهرستان ملارد در نظر گرفته شده است چرا که این مردم در برهه‌هایی که نظام به آن نیاز داشت به صحنه آمده اند و حمایت کرده اند.

نماینده عالی دولت در ملارد به افزایش سرانه‌های آموزشی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: ملارد در حوزه سرانه آموزشی رتبه اول شورای آموزش و پرورش استان تهران را به دلیل توسعه و بهبود سرانه‌های آموزشی از آن خود کرد و برای ایام دهه فجر نیز چندین مدرسه برای افتتاح و کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.

وی به بحث اشتغال نیز پرداخت و تصریح کرد: ایجاد هفت هزار شغل از تعهدات ملارد بود که در این راستا با رشد بیش از ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته از این تعهد به جز شهرک صنفی ۱۲۰ درصد بیش از آن انجام شده است.

کریمی ادامه داد: امروز در ملارد در زمینه اشتغال هیچ محدودیتی نیست و تنها با اصلاح فرهنگ کار ظرفیت‌های خوبی برای جذب افراد بیکار وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.