اخبار شهر پرنداخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در پرند

رباط کریم- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی با همکاری شرکت عمران پرند و وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از پرند، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به لزوم ساخت بیمارستان اظهار داشت: ساخت بیمارستان دولتی در پرند یکی از مطالبات چندین ساله مردم است که با پیگیری‌های مسئولان شهرستان در بهار 1402 مجوز کمیسیون ماده 23 آن اخذ شد.

وی افزود: با همکاری شرکت عمران پرند و وزارت بهداشت با اخذ مجوز مجمع عمومی همچنین پذیرش هزینه 50 درصدی این طرح، مجوز ماده 23 آن صادر شد و در هفته گذشته با تفاهمی که با سازمان مجری تأسیسات دولتی در وزارت راه و شهرسازی داشتیم، تفاهم‌نامه ساخت این بیمارستان 220 تخت خوابی در پرند منعقد و هم‌اکنون مراحل طراحی آن در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در ادامه گفت: علاوه بر تأمین زمین این پروژه توسط شرکت عمران، هزینه 50 درصد ساخت این بیمارستان نیز را بر عهده منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پرند است.

صیادی در پایان خاطرنشان کرد: 50 درصد هزینه ساخت این بیمارستان نیز از منابع مالی دولتی نیز تأمین خواهد شد و امید است در آینده نزدیک عملیات اجرایی و کلنگ زنی این پروژه مهم که یکی از نیازهای جدی شهر پرند است آغاز شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.