اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

انفجار در ساختمانی 3 طبقه در ستارخان تهران/ ۲ نفر مصدوم شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان و مصدومیت دو نفر خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۸:۵۲ صبح امروز یک مورد انفجار در یک ساختمان در خیابان ستارخان، خیابان خسرو شمالی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان سه طبقه، که طبقه اول ظاهراً مغازه بود و طبقه فوقانی یک رستوران به وسعت ۱۳۰ متر و طبقه آخر نیز آشپزخانه رستوران و محل استراحت کارگران بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه نمای بیرونی این ساختمان از جنس کامپوزیت بوده است، افزود: انفجار شدیدی در طبقه آخر رخ داد و شدت انفجار به‌حدی بود که تمام دیوارهای قطور داخلی را تخریب کرده بود.

ملکی با بیان اینکه سقف طبقه میانی تخریب شده بود، گفت: چند کارگر در محل حادثه حضور داشتند که دو نفر دچار مصدومیت شدند و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند یکی از کارگران در سطح خیابان بود که به گفته حاضرین از طبقه فوقانی به دلیل شدت انفجار به پایین پرتاب شده بود.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان هر دو نفر مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند و با توجه به تخریب دیوارهای داخلی و به‌رغم اینکه مسئولان ساختمان اعلام می‌کردند که مفقودی ندارند اما آتش‌نشانان مشغول جستجو شدند و این حادثه تلفات جانی نداشته است

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.