اخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

اورژانس اجتماعی در پرند راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم از لزوم راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در پرند خبر داد و گفت: پروژه کلنگ‌زنی و ساخت مرکز اورژانس اجتماعی در سه طبقه در هفته بهزیستی انجام می‌شود که نیازمند تأمین نیروی انسانی و خودرو در زمینه تجهیز مرکز است.

اورژانس اجتماعی در پرند راه‌اندازی می‌شود

به گزارش شجرنیوز از رباط ‌کریم، بهادر مهکی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز و ضرورت اورژانس اجتماعی در پرند اظهار داشت: به مناسبت هفته بهزیستی دو پروژه مهم در شهر پرند در دستور کار قرار دارد که شامل کلنگ زنی و ساخت مرکز اورژانس اجتماعی در سه طبقه و تأمین نیروی انسانی و خودرو در زمینه تجهیز اورژانس است.

وی افزود: امیدواریم پس از کلنگ زنی این مرکز ساخت آن به سرعت انجام شود وتا قبل از آماده شدن آن نیز با توجه به وعده شهرداری پرند مکانی را به‌صورت اجاره‌ای برای استقرار اورژانس اجتماعی در اختیار ما قرار خواهند داد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در ادامه گفت: در زمینه آموزش نیز با کمک گرفتن از تجربه تخصصی مشاوران و کارشناسان کارگاه‌های آموزشی در سطح شهر برای تمامی گروه‌های سنی و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

مهکی با اشاره به اینکه متولی گرم‌خانه‌ها شهرداری‌ها هستند تصریح کرد: یک گرمخانه می‌تواند نیاز کل سطح شهرستان را تأمین کند که با پیگیری و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان این موضوع مصوب و مقرر شد که گرمخانه ای در رباط کریم آماده‌سازی و قابل بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به ارتقای خدمات بهزیستی در شهرستان بیان کرد: در شهرستان رباط کریم 5 کمپ نگه‌داری از معتادان وجود دارد که هر یک در حدود 40 نفر ظرفیت دارند و در آینده‌ای نزدیک نیز مراکزی مربوط به نگه‌داری از معتادان ماده 15 و 16، مرکز اشتغال‌زایی ماده 15 و مرکز مربوط به ماده 16 بهره‌برداری و ساماندهی می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط‌ کریم با اشاره به فعالیت تنها مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان مهر استان تهران خاطرنشان کرد: مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان مهر نخستین مرکزی است که در سطح استان تهران به‌صورت آزمایشی فعالیت دارد و در حد توان از اعتبارات موجود کمک کردیم و  تسهیلات تجهیزات به این مرکز اعطا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.