اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

اولین نشست ساماندهی تبلیغات محیطی در شهرستان بهارستان برگزار شد

طرح نظارت بر محتوای تبلیغات محیطی و سر در واحدهای صنفی شهرستان بهارستان با حضور داداشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از فرماندهی نیروی انتظامی، اداره تبلیغات اسلامی، اداره صمت، شهرداری های نسیم شهر، گلستان و صالحیه و اتاق اصناف در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .

اولین نشست ساماندهی تبلیغات محیطی در شهرستان بهارستان برگزار شد

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان، داداشی سرپرست اداره ضمن خیر مقدم به حضار و ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء مدافع امنیت بویژه “سرهنگ پاسدار امیر کمندی” از شهدای امنیت شهرستان بهارستان، به بیان توضیحاتی در خصوص طرح نظارت بر محتوای تبلیغات محیطی و سر در واحدهای صنفی شهرستان پرداخت و به نامناسب بودن برخی از نامگذاری ها و ضرورت توجه به حفظ شأن فرهنگی و اجتماعی اسامی و همچنین نوع کارکرد واحد های صنفی اشاره نمود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود برخی از مشکلات تبلیغاتی در سردر برخی از واحدهای صنفی همچون: مناسب نبودن محتوای تابلوها، عدم رعایت تناسب حروف فارسی و انگلیسی، درج اسامی فارسی با محتوای معنایی نا مناسب و عدم سازگاری با عرف جامعه را مطرح نمود و افزود: ممکن است مواردی که در طرح نظارت مشمول تخلف می شوند؛ عضو اصناف نباشند که این خروجی نهایی جهت شناسایی واحد های صنفی  فاقد مجوز برای اصناف هم قابل استفاده خواهد بود.

وی گفت: محتوای تبلیغات شهری برخی از واحد های صنفی با موازین شرعی و عرفی مغایر است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با استفاده از ظرفیت کانون های آگهی و تبلیغاتی دارای مجوز رسمی، برای ارائه تبلیغ مناسب این واحدها، اعلام آمادگی می نماید.

داداشی همچنین بر ضرورت اخذ مجوز اکران تابلوهای تبلیغاتی توسط کلیه ادارات و نهادهای شهرستان تأکید کرد و گفت: با همکاری شهرداری ها از نصب بنرها و تابلوهای تبلیغاتی بدون شناسه و بلا تکلیف در سطح شهرستان، خودداری خواهد شد.

گفتنی است؛ در ادامه اعضاء حاضر به طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این حوزه پرداخته و مواردی چون بازنگری و اصلاح طرح جامع تبلیغات شهری، ساماندهی تبلیغات و…به تصویب اعضاء رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.