اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

ایمن سازی مسیر دسترسی بزرگراه آزادگان به شهرری

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به لزوم ایجاد دسترسی ایمن برای تردد شهروندان از بزرگراه آزادگان به شهرری گفت: اجرای پروژه کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان قطعاً ایمنی بیشتر و شرایط بهتری را به‌ویژه در زمان بارندگی و یخ زدگی معابر ایجاد می‌کند.

ایمن سازی مسیر دسترسی بزرگراه آزادگان به شهرری

به گزارش شجرنیوز از ری، سیدمحمد ناظم رضوی با اشاره به تسهیل راه دسترسی برای شهروندان شهرری از محور آزادگان اظهار داشت: دسترسی شهروندان از بزرگراه آزادگان به شهرری باعث ایجاد مشکلات ترافیکی و همچنین تردد تا ایمن برای عابران بود لذا ایجاد دسترسی از کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از پروژه‌های ترافیکی و شریانی برای منطقه 20 و شهرری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:این پروژه که در جهت سهولت تردد عابران و ترافیک عبوری شهروندان به همت شهرداری تهران در حال ساخت و اجرا است و از اردیبهشت‌ماه  کلید خورده و بر اساس پیش بینی‌های انجام شده به صورت 12 ماهه پایان خواهد یافت.

شهردار منطقه 20 در ادامه گفت: کندروی جنوبی بزرگراه آزادگان در حدود 3800 متر طول دارد و در محدوده خیابان شهید رجایی تا محدوده دسترسی به خیابان دستواره اجرا می‌شود که در این مسیر نیاز به 3 ابنیه فنی شامل روگذر و غیره دارد که در خیابان‌های شهید غیبی، شهید دستواره و در مسیر راه‌آهن اصلی تهران-مشهد و خط 1 مترو ساخته می‌شود.

ناظم رضوی تصریح کرد: این پروژه قطعاً ایمنی بیشتری را برای طی شدن فاصله خیابان‌های مجاور منطقه 20 به همراه خواهد داشت و شرایط ایمن‌تری را نسبت به وضعیت فعلی به‌ویژه در زمان بارندگی و یخ زدگی معابر ایجاد می‌کند.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی ما برای افتتاح این پروژه در اردیبهشت‌ماه 1402 است که امیدواریم به‌موقع به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: پروژه آزادگان بسیار عظیم و گسترده است و اعتبار کامل آن 250 میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده که نزدیک به 40 درصد از این پروژه در محدوده منطقه 20 و شهرری قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.