اخبار استان هااخبارخبر مهم

بارش برف و باران در پایتخت/ از سفرهای غیرضروری پرهیز شود

سازمان هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار سطح نارنجی، از بارش برف و باران، گاهی وزش باد شدید و در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک برف خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، سازمان هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی از  صبح یکشنبه 23 بهمن تا صبح دوشنبه 24 بهمن در استان تهران خبر داد.

براساس این گزارش؛ بارش برف و باران، رخداد مه و کاهش دید، گاهی وزش باد شدید و در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک برف و در مناطق مستعد احتمال رعدوبرق و تگرگ در استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

احتمال تاخیر در پروازها

لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف در مسیر کوهستانی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آبگرفتگی و یخ‌زدگی معابر، اختلال در سفرهای بین شهری، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی و تاخیر در پروازها، احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

پرهیز از سفرهای غیرضروری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در هنگام مسافرت با خودرو، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لایروبی کانال‌ها و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت احتمالی در صنعت کشاورزی برای جلوگیری از احتمال خطرات توصیه می‌شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.