اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

باند سارقان مسلح کارگاههای شهرستان قدس منهدم شد

فرمانده انتظامی استان گفت: باند سارقان مسلح کارگاههای تولیدی در این شهرستان ، باکشف اموال سرقتی به ارزش ۵۹۰ میلیارد ریال در شهرستان قدس منهدم شد.

باند سارقان مسلح کارگاههای شهرستان قدس منهدم شد

به گزارش شجرنیوز، سردار “کیوان ظهیری” در این رابطه اظهار کرد: در پی سرقت های متعدد از چندین کارگاه تولیدی و انبار شرکت ها، توسط اعضای یک باند ۳ نفره سرقت با استفاده از سلاح گرم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس با انجام تحقیقات گسترده میدانی و کار اطلاعاتی هر ۳ عضو این باند مسلح را در شهرستان قدس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند

سردار ظهیری ادامه داد: از مخفیگاه سارقین مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله ابزار صنعتی، پوشاک،مدارهای برقی و دستگاه های استخراج ارز دیجیتال سرقتی کشف شد.

این مقام مسئول یادآورشد: اعضای این باند سارقان مسلح که با پوشش های ماهرانه و با یک دستگاه نیسان اقدام به سرقت شبانه از کارگاه های تولیدی و انبار شرکت ها می کردند، چندین بار هنگام سرقت توسط پلیس شناسایی شده و در تعقیب مراقبت با استفاده از آتش سنگین با سلاح گرم از محل متواری می شدند که در آخرین سرقت خودروی واحد گشت کلانتری را نیز مورد هدف گلوله قرار داده و فرار کرده بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقتی تاکنون به بیش از ۵۹۰ میلیارد ریال رسیده است، خاطرنشان کرد:: مال باختگان با حضور در پلیس آگاهی ضمن شناسایی اعضای این باند اعلام شکایت کرده و شناسایی دیگر مال باختگان نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مسئول از شهروندان خواست؛ چنانچه توسط اعضای این باند مخوف مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته اند با حضور در پلیس آگاهی شهرستان قدس نسبت به تنظیم شکایت اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.