اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در پاکدشت/۸ واحد معدنی پلمب شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت از برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در این شهرستان خبر داد و گفت: طی بازرسی های انجام شده هشت واحد معدنی پلمب شد.

برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در پاکدشت/۸ واحد معدنی پلمب شد

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، محمودرضا سعیدپور، با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست، وظیفه نظارت بر آلاینده‌های هوا را بر عهده دارد، اظهار داشت: برخی از صنایع و واحدها نه تنها عوارض آلایندگی پرداخت نمی‌کنند، بلکه برای کاهش آلایندگی نیز هزینه نمی‌کنند که باید با این واحدها برخورد قانونی شود.

وی با تأکید بر شناسایی واحدها و صنایع تأثیرگذار در آلودگی هوا، گفت: رفتارهای انفعالی مانند تعطیلی ادارات و مدارس برای مقابله با آلودگی هوا کافی نیست و باید اعمال قانون نیز جدی گرفته شود.

سعیدپور با اشاره به پدیده وارونگی هوا در ماه‌های پایانی سال که باعث افزایش آلودگی می‌شود، گفت: ساز و کاری طراحی شود که در وضعیت‌های مختلف، اقدامات لازم انجام شود و نیازی به تصمیم‌گیری‌های اضطراری نباشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت دماوند عنوان داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته هشت واحد معدنی به دلیل رعایت نکردن مصوبات کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران پلمب شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.