اخبار شهرستان پردیساخباردر استان

برپایی همایش فرق و مذاهب در شهرستان پردیس

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پردیس با همکاری فرمانداری این شهرستان، همایش فرق و مذاهب را در محل مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن برگزار کرد.

برپایی همایش فرق و مذاهب در شهرستان پردیس

به گزارش شجرنیوز از پردیس، این جلسه به همت فرمانداری و با حضور رؤسای ادارات، کارشناسان و دهیاران شهرستان برگزار شد. اساتید دانشگاه امام حسین(ع) در همایش فرق و مذاهب، درباره فرصت ها و تهدیدهای فرق و مذاهب مختلف در سطح کشور و شهر پردیس نظرات خود را بیان کردند.

آنها در ادامه با اشاره به حضور پناهندگان افغانی در استان ها و شهرهای اطراف تهران، حضور گروه ها و ادیان مختلف در پردیس و پراکندگی مذاهب را یکی از فرصت های بزرگ دانستند و خواستار رسیدگی مدیران و مسئولان شهرستان به منظور برنامه ریزی برای این فرصت ها شدند.

اساتید دانشگاه امام حسین(ع) ضمن تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت فعال شبکه های مجازی برای آگاه سازی و ایجاد زیرساخت های لازم در مواجهه با تهاجم ها به تشریح عوامل تشدیدکننده تهدیدات جامعه در مقابل مذاهب غیراسلامی و ذاله، وجود فرق مختلف اهل سنت در کشور و استان تهران و افزایش جمعیت فرق آنها در کشور پرداختند.

سخنرانان در این همایش با توجه به  اهمیت حضور گسترده فرق مختلف در استان تهران، اهمیت آگاه سازی مردم و همچنین برخورد مناسب و دقیق جهت بهره مندی جامعه اسلامی از این فرصت را خواستار شدند و مقرر شد تا اینگونه جلسات با حضور بیشتر مدیران تکرار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.