فرهنگاخبارجامعه

برگزاری جشنواره هنری آوای مهر برای حمایت از افراد دارای معلولیت

جشنواره هنری آوای مهر از سوی اداره کل بهزیستی استان تهران و با مشارکت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران، خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد و دیگر نهادها برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره هنری آوای مهر برای حمایت از افراد دارای معلولیت

به گزارش شجرنیوز، آیین افتتاحیه جشنواره آوای مهر پنجم مردادماه سال جاری در خانه‌ موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار شده بود. سخنرانان این برنامه سمانه زمانی مدیرکل بهزیستی استان تهران، حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی ایران و چهره‌های دیگر سیاسی، ‌ فرهنگی و هنری خواهند بودند.

این جشنواره، ویژه افراد دارای معلولیت است و در سه بخش موسیقی، ادبیات و خوشنویسی برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره، به آدرس خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، انتهای خیابان بایزید بسطامی، خانه‌موزۀ دکتر معین و استاد امیرجاهد ارسال نمایند.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه، در قالب لوح فشرده  (C.D) یا از طریق  پیام رسان های واتس‌اپ و تلگرام فرم مربوطه و آثار خود را برای دبیرخانه  ارسال کنند.

رده سنی شرکت‌کنندگان در این جشنواره، ۵ تا ۱۱ سال گروه الف، ۱۲ تا ۱۸ سال گروه ب، ۱۹ تا ۳۵سال گروه ج، و ۳۶ سال به بالا نیز رده سنی د، که با توجه به نوع معلولیت از یکدیگر تفکیک خواهند شد.

بخش موسیقی در قالب تکخوانی و تک‌خوانی، دونوازی، و گروه‌نوازی برگزار خواهد شد که افراد باید قطعه‌ خود را حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه ضبط کنند.

در بخش شعر و ادبیات نیز: شعر نو، کلاسیک، و قطعه ادبی شامل این موضوع است و مبحث آزاد نیز پیش بینی شده است.

در بخش خوشنویسی در سه حوزه قلم نی، تحریر، و نقاشی‌خط برگزار خواهد شد و موضوع نیز آزاد خواهد بود و هر شرکت‌ کننده مجاز است یک اثر در اندازه پنجاه در هفتاد سانتیمتر و یا در قطع A۳ بدون قاب یا پاسپارتو به دبیرخانه ارسال کند.

بررسی آثار و اعلام نتایج

بررسی آثار دریافتی جشنواره تا آذرماه ادامه خواهد داشت و پس از برگزاری اجراهای صحنه ای در دی ماه پیش بینی می شود مراسم اختتامیه در بهمن ماه سال جاری برگزار گردد.

جشنواره هنری آوای مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.