اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

برگزاری مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) در شهر اندیشه

طی مراسمی با حضور خادمیاران آستان امام رضا(ع) ، اعضای شورای اسلامی ، مسئولین و مدیران شهری، شهروندان شریف و خانواده معظم شهدا شهر اندیشه جشن ولادت امام هشتم شیعیان جهان ، فخر ایران ، امام رضا علیه السلام در مسجد امام رضا (ع) مجتمع مهستان فاز ۴ اندیشه برگزار گردید.

برگزاری مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) در شهر اندیشه

به گزارش شجرنیوز،  این مراسم با عنوان «آمدم ای شاه پناهم بده » با حضور هنرمندان صدا و سیما و خادمان آستان قدس رضوی و با استقبال بی نظیر مردم انقلابی شهر اندیشه به صورت زنده در برنامه «لبخند کرامت» از شبکه پنج سیما پخش گردید .

داود سرمست عضو شورای اسلامی شهر اندیشه در حاشیه مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان ، علی بن موسی الرضا (ع) گفت: مقام و جایگاه امام رضا(ع) همیشه در نزد ایرانیان بسیار ارج نهاده می سود و از درجه معنوی والایی برقرار است  چراکه مهر امام رضا با قلوب شیعیان به ویژه ایرانیان پیوند جداناشدنی دارد.

وی افزود : برپایی جشن و شادی برای ولادت این امام همام در راستای آشنایی بیشتر با کرامات و خصایص بزرگ امام رضا علیه السلام است که خوشبختانه با همکاری همه عزیزان امروز شاهد برگزاری این جشن بزرگ در شهر اندیشه هستیم که با استقبال گسترده مردم روبرو شد و این مهم  مشوقی ارزنده برای برگزاری بیشتر این مراسمات توسط مدیریت شهری اندیشه است.

گفتنی است در پایان‌ مراسم‌نورافشانی با حضور شرکت کنندگان این مراسم برگزار گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.