اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

بودجه ۶ میلیاردی برای آسفالت جاده حسن‌آباد خالصه اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر گفت: عملیات روکش آسفالت جاده حسن‌آباد خالصه به پل بادامک آغاز شده و از این رو، مقرر شد سازمان راهداری ۶ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و آسفالت اختصاص دهد.

بودجه ۶ میلیاردی برای آسفالت جاده حسن‌آباد خالصه اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز، حسین حبیبی با اشاره به بازدید معاون سازمان راهداری کشور از جاده های اسلامشهر اظهار داشت: یکی از دغدغه های جدی مردم وضعیت نامناسب برخی از جاده های بین شهری شهرستان است.

وی ادامه داد: پس از دیداری که هفته گذشته با رئیس سازمان راهداری کشور داشتیم مقرر شد تا معاون راهداری این سازمان از نزدیک بازدیدی از وضعیت راههای شهرستان داشته باشد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در بازدیدهای صورت گرفته تصمیمات مناسبی برای رسیدگی به وضعیت راههای پر تردد شهرستان تا پایان تابستان اتخاذ شد، افزود: با توجه به اینکه در روزهای اخیر روکش آسفالت جاده حسن آباد خالصه به پل بادامک آغاز  و مقرر شد سازمان راهداری ۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای تعریض و آسفالت و در ادامه تامین روشنایی این محور اختصاص دهد.

این مسئول خاطر نشان کرد: طبق درخواست ارائه شده و بازدیدهایی که صورت گرفت سازمان راهداری متعهد شد روکش آسفالت جاده احمدآباد مستوفی از میدان پیامبر اعظم(ص) تا ورودی اسلامشهر (میدان ولایت) و همچنین بخش هایی از بلوار حضرت معصومه(س) را نیز انجام دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر یادآور شد: همچنین طبق بازدیدی که صورت گرفت ضرورت تعریض بخش انتهایی جاده کمالیه در انتهای واوان که محل احداث ایستگاه مترو نیز خواهد بود، مورد تاکید قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.