اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

بودجه ۹ هزار میلیاردی شهرداری پرند تصویب شد

شهردار پرند از تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خبر داد و گفت: بودجه سال آینده شهرداری با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش شجرنیوز از پرند، حمیدرضا اله‌یاری شهردار این شهر با تشریح جزئیات بودجه سال آینده اظهار داشت: با توجه به رویکرد ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند به حوزه عمرانی و زیرساختی، قریب به 74 درصد بودجه سال آینده به پروژه‌های عمرانی و 26 درصد نیز به هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.

وی با تأکید بر تداوم رویکرد توسعه متوازن و عادلانه محور در کلیه فاز های شهر افزود: بودجه عمرانی سال 1402 تمامی فازهای شهر را در بر می‌گیرد با وجود آن که هنوز فازهای مسکن مهر در حیطه مدیریت شهرداری قرار ندارند، اما شهرداری و شورای اسلامی پرند پروژه‌های متعددی برای توسعه زیرساخت‌ها و کاهش کمبودها در این فازها تدارک دیده است.

شهردار پرند در ادامه گفت: اولویت شهرداری و شورای اسلامی پرند در احداث پروژه‌های عمرانی، مبتنی بر نیازهای اصلی و اساسی شهروندان است و پروژه‌های کاربردی نظیر احداث مجموعه‌های ورزشی چند منظوره شاخص، سوله مدیریت بحران، پایانه اتوبوس رانی، احداث چندین پارک بزرگ و… بخشی از پروژه‌های شهرداری و شورای اسلامی در سال پیش رو در فازهای 3 تا 6 به شمار می‌روند.

اله‌یاری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در سال آینده پروژه‌های مسیر دسترسی میدان آزادی به جاده قدیم، ساختمان مرکزی شهرداری و بازارچه مشاغل مزاحم که هم اکنون در حال احداث هستند، تکمیل و به بهره.برداری خواهند رسید و برنامه ریزی ویژه‌ای برای آسفالت و بهسازی معابر نیز صورت گرفته که به اجرا می‌رسد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.