90 درجهاخبارورزش

بگوویچ: آقای نیک سیرت شما را در دادگاه می بینم

وینگو بگوویچ سرمربی اهل کرواسی شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران در سال های گذشته، واکنش تندی به نوشته اصغر نیک سیرت مترجم برانکو انجام داد.

بگوویچ: آقای نیک سیرت شما را در دادگاه می بینم

به گزارش شجرنیوز به نقل از ورزش سه، با انتشار کتاب آقای پروفسور نوشته اصغر نیک سیرت مترجم برانکو ایوانکوویچ در سالهای حضورش در پرسپولیس، بحث های مختلفی درباره این کتاب مطرح شده است و در شرایطی که برخی از صفحات اجتماعی هوادار پرسپولیس از بعضی از نوشته های این کتاب انتقاد کرده اند، قسمتی از فصول ابتدایی این کتاب که به وینگو بگوویچ سرمربی اهل کرواسی سابق پرسپولیس و پاس همدان اختصاص داشت، واکنش این سرمربی 72 ساله را برانگیخته است.

بگوویچ از سوی نیک سیرت با کلمات ناخوشایندی مورد توصیف قرار گرفته و نیک سیرت در این کتاب اعلام کرده این سرمربی با اتخاذ بعضی تصمیمات، اخراج عمدی خود از پاس همدان را ریل گذاری کرد. اتهامی که اگر اثبات بشود، معنایی جز تبانی نخواهد داشت.

او همچنین بگوویچ را فردی خطاب می کند که دوز و کلک های فوتبال ایران را حتی بهتر از ایرانی ها آموخته سات. با انتشار بخشی از مطالب این کتاب در ورزش سه، وینگو بگوویچ که بعد از پایان کارش با گل گهر برای همیشه به کرواسی برگشته، پاسخ اظهارات نیک سیرت را چنین می دهد.

با چیزهایی که ورزش سه خواندم، من به وکیلم مراجعه خواهم کرد و او نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران خواهد نوشت. آنچه که در این مطلب از قول متجرم سابقم در پاس همدان عنوان شده، کذب است و من برای محافظت از شهرت و خانواده ام قطعا در ایران اقدام قضایی خواهم کرد.

بگوویچ ادامه می دهد: حقیقتا من نمی توانم باور کنم که چرا این مطالب به قلم شخصی که ارتباط چندان طولانی هم با وی نداشتم، رسوخ کرده است. بخصوص که من هیچ مشکلی با وی و افراد دیگری که در ایران کار کرده ام، نداشته و ندارم و به همین دلیل منتشر شدن اتهاماتی مثل این، از ذهن من خارج است.

وی ادامه داد: من 72 سال دارم و در تمام زندگی ام تلاش کردم به دوستانم و مردمی که از طریق فوتبال با آنها آشنا شده ام، کمک کنم. به همین سبب این اتهامات را تحمل نخواهم کرد و ایشان باید در دادگاه اتهاماتی را که به من وارد کرده اند، اثبات کند.

بگوویچ همچنین می گوید در دوره کاری اش با نیک سیرت ارتباط خاصی با وی نداشته و شاید هر دوی آنها از هم خوششان نمی آمده که این مسئله کاملا طبیعی است اما اینکه این قضیه تبدیل به مسئله ای برای ضربه زدن به شهرت وی در ایران باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

پاسخ بگوویچ به نیک سیرت در شرایطی رسانه ای می شود که به نظر می رسد بخش های دیگری از این کتاب جنجالی و دردسرساز باشد بخصوص که او به صراحت درباره برخی اتفاقات و برخی افراد (به عنوان مثال مارکو استلینوویچ مربی بدنساز تیم برانکو و همچنین سرتن چوک) صحبت هایی را به زبان آورده است.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.