اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

بیست و سومین جلسه شورای مدیران شهرداری رباط کریم برگزار شد

بیست و سومین جلسه شورای مدیران شهرداری رباط کریم، به ریاست یونس غفاری و با حضور معاونین و مسئولان حوزه های مختلف این شهرداری در سالن جلسات برگزار شد.

بیست و سومین جلسه شورای مدیران شهرداری رباط کریم برگزار شد

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم؛ در ابتدای این جلسه شهردار رباط کریم ضمن عرض تبریک بمناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی از همه تلاشگران این عرصه علی الخصوص مجموعه روابط عمومی شهرداری رباط کریم تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: برای داشتن یک روابط عمومی خوب، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است. لذا روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف سازمانی ایفای نقش کنند.

وی در ادامه با اشاره به استفاده مطلوب از نیروها توسط مسئولین مربوطه و نظارت دقیق بر کار آنها افزود: برای موفقیت سازمان و حرکت رو به جلو مدیریت شهری، تمامی پرسنل باید تلاش کنند و اینطور نباشد که بعضی از نیروها حتی مسئولیت مشخصی نداشته باشند و یا چون در گذشته مسئولیتی داشتند امروزه باید آزادانه در اختیار خود باشند و حقوق بگیرند.

در ادامه این جلسه برخی از مشکلات شهری از جمله وضعیت ایستگاههای تاکسی و اتوبوس، ساماندهی زیرگذرهای شهر، آسفالت کوچه و معابر شهر، سرعت کاه ها، تابلو و علائم ترافیکی، یکسان سازی تابلوهای میادین، بلوارها، پارکها، ساماندهی پیاده راه خیابان حافظ، جمع آوری علائم و تابلوهای زائد در سطح شهر که باعث آلودگی بصری شده است مطرح شد و تصمیمات مناسبی جهت حل و فصل این مشکلات اتخاذ گردید.

سکاندار مدیریت شهری رباط کریم در پایان به وضعیت نامناسب ورودی های شهر و کمبود تابلو هدایت مسیرهای تاریخی اشاره کرد و دستورات لازم جهت ساماندهی ورودی های شهر و نصب تابلو هدایت مسیرهای تاریخی از اتوبان های اطراف تا محل های تاریحی شهر را صادر کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.