اخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

تخریب ۵۷ مورد ساخت وساز غیرمجاز در چهاردانگه اسلامشهر

تخریب ۵۷ مورد ساخت وساز غیرمجاز در چهاردانگه اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، محمدخجسته کیا سرپرست جهاد کشاورزی اسلامشهر، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی، استمرار تولید و در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، امروز در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر با حکم قضایی ۵۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان تخریب و  قلع و قمع شد.

وی گفت: با تخریب این ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی که عمدتا با دیوار کشی و احداث بنا و سوله انجام شده بود، قریب به ۱۲ هزار متر مربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

سرپرست جهادکشاورزی شهرستان اسلامشهر با اشاره به نقش مردم در حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و سرمایه‌های ملی و محیط زیست، بیان کرد: از شهروندان عزیز و کسانی که دغدغه حفظ منابع طبیعی سرمایه های ملی را دارند، تقاضا می‌کنم  تاهرگونه اطلاع و خبری که از تغییر کابری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه دارند، را با سامانه 131 به این مدیریت اطلاع دهند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی کشاورزی منطقه، خاطرنشان کرد: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی خود می‌توانند برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.