شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

تشریح جزئیات میهمانی ۲ کیلومتری عید غدیر در اسلامشهر

اسلامشهر- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر با اعلام جزئیات برگزاری میهمانی ۲ کیلومتری غدیر گفت: این مراسم ویژه با مشارکت مردم و تمامی سازمان ها و نهادهای شهرستانی برگزار می شود.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حجت الاسلام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: جشن غدیر به میزبانی بیش ار  ۲۰۰ غرفه در خیابان امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر تاکید کرد: یکی از اعمال روز عید غدیر که خیلی بر آن تاکید شده است اطعام غدیر است بر همین اساس بسیاری از غرفه‌ها در قالب ایستگاه صلواتی درگیر این موضوع هستند و سعی کرده‌ایم پذیرایی از شرکت کنندگان در جشن را به نحو احسن داشته باشیم.

وی گفت: همچنین غرفه‌های فرهنگی مانند گروه سرود، نقاشی و بازی برای کودکان را در غرفه‌ها خواهیم داشت و درصدد هستیم تا شهربازی موقتی نیز در این مسیر برپا کنیم. از آنجایی که در موقعیت مکانی برگزاری این جشن امکانات مناسبی وجود دارد از ظرفیت مدارس، پارک و سایر ساختمان های دولتی بهره خواهیم برد و همچنین استیج‌هایی در قسمت های مختلف مسیر خواهیم داشت که در هرکدام از این بخش ها  ویژه برنامه‌های مفصلی تدارک دیده شده است.

میرزاپور ادامه داد: جشن ۲ کیلومتری غدیر از ساعت ۱۶ آغاز بکار خواهد کرد و تا ساعت ۲۲ و برگزاری نورافشانی ادامه خواهد داشت. یکی دیگر از برنامه‌های این روز پویش هدیه به کودکان مناطق محروم است؛ بر همین اساس کودکان اسباب بازی‌ها و لباس های نو و مناسبی که احتیاج ندارند را با خود به همراه می‌آورند تا جمع‌آوری شود و با هماهنگی انجام شده با مجمع خیریه های شهرستان اسلامشهر در اختیار کودکان مناطق محروم قرار گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر افزود: هماهنگی و تمهیدات لازم ترافیکی برای سهولت عبور و مرور شهروندان در روز برگزاری جشن اندیشیده شده است و پیش‌بینی ما این است که امسال در حدود بیش از  ۷۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند به همین منظور برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان سرویس های رفت و برگشتی از نقاط مختلف شهر پیش بینی شده است و همچنین اتوبوس هایی با علامت مشخص در طی تمام ساعات برگزاری مراسم در حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان نماز نسبت به جابجایی شهروندان عزیز اقدام خواهند نمود.

وی خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان این است که کودکان بتوانند خیلی از این مراسم بهره ببرند بر همین اساس برنامه های خود را در چهار بخش فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ایستگاه های صلواتی سازمان دهی نمودیم تا با ارائه ویژه برنامه های مختلف ضمن ایجاد اوقات فراغت مناسب، آنها را با مفهوم و معنای غدیر نیز بیشتر آشنا نماییم.

میرزاپور در پایان افزود: این جشن با مشارکت و حضور اقشار مختلف مردمی، سازمان ها، ارگان ها و ادارات دولتی و خصوصی برگزار می شود و به نوعی خروجی همکاری و وحدت جمعی شهرستان اسلامشهر است که جای تقدیر و تشکر دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: حامدکریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.