اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

توزیع ۳ هزار تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تأمین بیش از سه هزار تن گوشت قرمز منجمد و توزیع گسترده از طریق سامانه ستکاوا با قیمت مصوب در استان تهران خبر داد.

توزیع ۳ هزار تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در استان تهران

به گزارش شجرنیوز از تهران، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، جبرئیل برادری با اشاره به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با میانگین قیمت هر کیلوگرم 150هزارتومان از طریق سامانه ستکاوا اظهار داشت: با گذشت شش روز از اجرای این طرح تاکنون بیش از 62 تن گوشت منجمد در بازار توزیع شده و است.

وی با تأکید بر اینکه سه هزار تن گوشت به منظور اجرای این طرح تأمین شده افزود: گوشت گوساله و گوسفند منجمد در سطح استان در حال عرضه است و با جلسات متعدد با تیم فنی سامانه ستکاوا امکان استفاده تمامی کسانی که در سامانه ستکاوا ثبت نام کرده و احراز هویت شده‌اند، برای تهیه گوشت قرمز منجمد برای عرضه به بازار مصرف فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در ادامه گفت: پس از اجرای موفق عرضه گوشت مرغ ازطریق سامانه ستکاوا، گوشت قرمز نیز وارد این سامانه شده است تا علاوه بر حذف دلالان، چرخه تأمین تا توزیع این محصولات مورد رصد کامل قرار گیرد و با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

وی در خصوص قیمت این کالای پروتئینی نیز اظهار داشت: قیمت مصرف کننده گوشت منجمد گوسفندی ران 155 هزار تومان، کف دست 145 هزار تومان، گردن 135 هزار تومان،راسته 140 هزار تومان، قلوه‌گاه 130 هزار تومان است.

برادری اضافه کرد: همچنین قیمت مصرف کننده گوشت منجمد گوساله ران 155 هزار تومان، سردست 150 هزار تومان، گردن 150 هزار تومان، قلوه‌گاه 130 هزار تومان، راسته 160 هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تأکید کرد: حمل رایگان از انبارها و سردخانه‌ها به واحدهای عرضه، بازار رسانی گسترده و تسهیل در دسترسی خریداران گوشت قرمز منجمد از مزایای این طرح می باشد. در این خصوص واحدهای صنفی عضو ستکاوا بدون محدودیت می‌توانند نسبت به خرید اقدام و کالا را در واحد صنفی دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.