اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار آماده برای لیگ کشوری

سرمربی و سرپرست تیم ووشوی شورا و شهرداری شهریار از آمادگی کامل این تیم برای حضور در مسابقات لیگ کشوری خبر داد.

تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار آماده برای لیگ کشوری

به گزارش شجرنیوز از شهریار، میلاد خان میرزایی سرمربی و سرپرست تیم شورا و شهرداری شهریار با اشاره به آمادگی کامل این تیم برای حضور در مسابقات لیگ کشوری گفت: مسابقات لیگ کشوری از ابتدای دی ماه آغاز خواهد شد و تیم شورا و شهرداری شهریار در روزهای پایانی چهارمین اردوی آماده سازی خود در سالن وحدت امیریه به سر می برد.

میلاد خان میرزایی سرمربی تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار

خان میرزایی ضمن ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب تیم ووشوی شهریار افزود: با حمایت های صورت گرفته از سوی اعضای شورا و شهرداری، همچنین توجه ویژه فرماندار شهرستان شهریار، تیم در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و امیدوار هستیم که با کسب نتایج قابل قبول در این دوره از مسابقات پاسخ اعتماد مسئولین را به نحو شایسته ای ارائه کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی: ووشو کاران شهریار جزو استعدادهای درخشان کشورهستند

علی صادقی رئیس کمیسیون تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار

علی صادقی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شهریار با اشاره به وجود پتانسیل های ورزشی در سطح این شهرستان بویژه در رشته ووشو گفت: ووشو کاران شهریار جزو استعدادهای درخشان کشور هستند و با تمهیداتی که اندیشیده شده است اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به این تیم تخصیص داده شد تا شرایط مطلوبی برای موفقیت تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار در مسابقات لیگ کشوری فراهم شود.

صادقی ضمن اشاره به توجه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مقوله ورزش و جوانان افزود: ورزشکاران و علاقه مندان در تمامی رشته های ورزشی می توانند با مراجعه به واحد تربیت بدنی این کمیسیون در فرایند استعدادیابی قرار بگیرند و به تیم های مورد حمایت شورا و شهرداری ملحق شوند.

شهردار امیریه: حمایت های لازم برای موفقیت تیم های ورزشی در دستور کار قرار دارد

تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار

محمدحسن پاک مهر شهردار امیریه نیز با حضور در محل اردوی تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار و بازدید از تمرینات این تیم به خبرنگار شجرنیوز گفت: براساس اعتبارات مناسبی که شورای شهر برای حمایت از تیم ووشو در نظر گرفته است شرایط و امکانات لازم برای موفقیت این تیم مهیا شده است و امیدواریم که نتایج قابل قبولی در مسابقات پیش رو برای شهرستان شهریار رقم بخورد.

به گزارش شجرنیوز دور رفت رقابت های لیگ ووشو کشور با حضور 9 تیم از جمله تیم های قدرتمند دانشگاه آزاد، پاس ناجا و پارس جنوبی در دو گروه از ابتدای دی ماه و بازی های برگشت اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.