اخباراقتصادبانک و سرمایهمجله شجر

جدیدترین روش های سرمایه گذاری سال 1400

خرید طلا و بورس نیز در لیست روش های سرمایه گذاری با پول کم قرار می گیرد اما سرمایه شما در وضعیت بالفعل واقع شده است. افرادی که بودجه زیادی ندارند اما به فکر سرمایه گذاری هستند می بایست به سراغ خرید ملک تیمی بروند و با افراد مشابه با شرایط خود اقدام به سرمایه گذاری گروهی کنید.

جدیدترین روش های سرمایه گذاری سال 1400

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز: اگر سرمایه خوبی دارید بهتر است روش های سرمایه گذاری پولساز در سال 2021 را به کار بگیرید تا ارزش سرمایه شما بیشتر شود. شجرنیوز 7 روش سودآور سرمایه گذاری در دو سال اخیر را مورد بررسی قرار داده است.

روش های سرمایه گذاری 2021

روش های سرمایه گذاری 2021

بهترین روش های سرمایه گذاری در سال 2021

یکی از روش های سرمایه گذاری ارزشمند، ساختن ذخایر نقدی است! این روش برای کسانی که دوست دارند سرمایه ای بالقوه داشته باشند بهترین گزینه محسوب می شود. می توانید از بازارهای سهامی داخلی و حتی بین المللی استفاده کنید. بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی شجرنیوز بازارهای سهامی بین المللی شرایط سودآوری بیشتری دارند. شاخص های بورس به صورت دوره ای تغییر می کند پس نباید انتظار داشته باشید که بازار عملکرد سال 2021 به نسبت سال گذشته وضعیت یکسان و ثابتی داشته باشد.

البته نمی توان به طور قطع گفت که بازارهای جهانی در سال 2021 به کدام سمت حرکت می کند اما طبق آمارهای کلی که وجود دارد سرمایه گذاری در سهام در وضعیت میانگین قرار گرفته است. یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری این است که موقعیت شاخص سهام برای سرمایه شما در وضعیت میانگین قرار بگیرد.

سومین روش سرمایه گذاری اثر بخش در سال 2021، املاک و مستغلات است! از سال گذشته تا امروز شرایط ملک و مستغلات تغییر عجیبی داشته است و تلاطم در بازار املاک و مستغلات به صورت کاملاً مشخص دیده می شود. این روزها روش های سرمایه گذاری تیمی و گروهی بسیار دیده می شود به طوری که یک ملک به چند خریدار به صورت درصدی به فروش می رسد این روش به حفظ سرمایه شما کمک زیادی می کند. برای ورود به بازار مسکن باید هوشمندانه اقدام کنید.

بهترین روش های سرمایه گذاری

بهترین روش های سرمایه گذاری

طرح پس انداز بازنشستگی نوعی سرمایه گذاری است؟

این موضوع بستگی به سطح دید شما دارد! از نظر تکنیکال، برنامه بازنشستگی نمی تواند در لیست روش های سرمایه گذاری قرار بگیرد اما باید امروز به فکر روزهای پیری خود باشید! طرح و برنامه مالی برای دوران بازنشستگی سبب می شود تا احساس بهتری نسبت به آینده داشته باشید.

کسب و کار جانبی نوعی سرمایه گذاری است!

در دوران سخت کرونا به سر می بریم، بسیاری از شغل ها تعطیل شده اند بنابراین باید بتوانید کسب و کار های جانبی داشته باشید. کسب و کارهایی که به صورت مجازی و آنلاین دنبال می شود و سودآوری خوبی دارد. سرمایه گذاری در مشاغل جانبی سبب می شود تا تضمین مالی در روزهای سخت کرونایی داشته باشید.

سرمایه گذاری روی طلا

یکی از روش های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری روی طلا است که ریسک خاص خود را دارد اما در ایران معمولاً اثر بخش است. بازار طلا از دو معیار داخلی و خارجی تاثیر می پذیرد. اگر محدودیت زمانی ندارید، خرید طلا یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری محسوب می شود اما اگر دید شما برای خرید طلا سرمایه گذاری است نباید به سراغ طلاهایی که اجرت ساخت بالایی دارند بروید، طلای آب شده و دست دوم بهترین روش برای سرمایه گذاری طولانی مدت محسوب می شوند.

ریسک سرمایه گذاری در استارت آپ

این روزها کارآفرینی روشی اثربخش محسوب می شود اما باید به ریسک سرمایه گذاری در استارت آپ ها نیز دقت کرد. در بین روش های سرمایه گذاری در ایران، استارت آپ ها گزینه خوبی محسوب می شوند. استارت آپ در واقع همان کسب و کار نوپا است که بر اساس تکنولوژی مشخصی دنبال می شود و در نهایت سودآوری خاص خود را دارد. سرمایه گذاری روی استارت آپ ها معمولاً در طولانی مدت به نتیجه می رسد و هر یک از استارت آپ ها شرایط سرمایه گذاری خاص خود را دارند.

 

جدیدترین اخبار  ایران و جهان را با ما در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام شجر نیوز دنبال کنید.

 

چه بر سر بورس می آید؟

در بین روش های سرمایه گذاری در سال 1400، بورس به دو شخص مستقیم و غیر مستقیم اجرا می شود. در روش مستقیم، سرمایه گذار کد بورسی دریافت می کند و معاملات به صورت شخصی توسط او صورت می گیرد و البته که میزان سود و ریسک در این روش به نسبت غیر مستقیم متفاوت است.

اما روش غیر مستقیم به این شکل است که شما پول خود را به شرکت های دیگر می دهید تا برای شما سرمایه گذاری داشته باشند و البته که سود و ریسک این روش به صورت درصدی محاسبه می شود. اگر به دنبال سرمایه گذاری در بورس هستید باید دانش و آگاهی شما در بازار سرمایه مشخص باشد و بتوانید تحلیل بنیادی روی موارد مختلف داشته باشید.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری

روش های سرمایه گذاری با پول کم

کسانی که بودجه زیادی ندارند اما به فکر سرمایه گذاری هستند می بایست به سراغ خرید ملک تیمی بروند. یعنی شما مبلغی که بتوانید با آن یک ملک شخصی داشته باشید، ندارید، اما می توانید از طریق بنگاه های سرمایه گذاری با افرادی مشابه با شرایط خودتان آشنا شوید و به صورت اشتراکی اقدام به خرید ملک نمایید. خرید طلا نیز در لیست روش های سرمایه گذاری با پول کم قرار می گیرد اما سرمایه شما در وضعیت بالفعل واقع شده است و نمی توانید پول نقد داشته باشید.

نویسنده: حامدکریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.