شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

جشنواره سینمایی «بچه‌های ایران ۲» اسلامشهر افتتاح شد

اسلامشهر- جشنواره سینمایی «بچه‌های ایران ۲» با حضور مسئولان شهرستانی و کودکان و نوجوانان اسلامشهری افتتاح شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، جشنواره سینمایی «بچه‌های ایران 2» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر برای دومین سال متوالی با حضور مسئولان شهرستانی و کودکان و نوجوانان اسلامشهری در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر همراه با اکران فیلم انیمیشن بچه زرنگ افتتاح شد.

حجت‌الاسلام سید بهنام میرزاپور در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره با هدف تعالی و رشد کودکان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه برای دومین سال متوالی، اکران خود را از امشب در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر آغاز کرد.

وی افزود: در این جشنواره که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر به‌صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌شود بیش از 40 هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده‌هایشان از 20 آبان ماه تا 13 دی‌ماه به مدت 24 روز مهمان پردیس سینمایی فجر اسلامشهر بوده و به تماشای انیمیشن‌های روز سینمای ایران بنشینند.

رئیس ستاد جشنواره سینمایی بچه‌های ایران 2 تصریح کرد: در این جشنواره قصد داریم در کنار اکران انیمیشن‌های ایرانی با اجرای برنامه‌هایی از قبیل؛ جنگ شادی، اجرای عمو روحانی، اجرای برنامه شاد عروسکی، اهدای هدایا به کودکان و مسابقه لحظات شادی را برای دانش آموزان اسلامشهری و خانواده‌هایشان به ارمغان بیاوریم.

میرزاپور در رابطه با زمان اجرای این جشنواره و نحوه ثبت نام بیان کرد: این جشنواره در بازه زمانی 24 روزه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و در 6 سانس از 8:30 صبح الی 20:30 شب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: درآمد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در سال 1401 در حدود 3 میلیارد و 995 میلیون تومان است که در شش‌ماهه نخست امسال بالغ‌بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان درآمد داشته و تمامی هزینه‌های اجرای برنامه‌ها توسط سازمان تأمین‌ شده است.

گفتنی است جشنواره سینمایی بچه‌های ایران سال گذشته با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان برگزار و بیش از 37 هزار نفر در آن شرکت کردند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.