اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

جمع آوری ۲۳۰ معتاد متجاهر در رباط‌کریم

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم گفت: با اجرای طرح اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم ۲۳۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مرکز ماده ۱۶ منتقل شدند.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، بهادر مهکی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم، با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، اظهار داشت: پس از آغاز به‌کار مرکز کاهش آسیب ماده 16 سرزمین روشنایی واقع در منطقه حصار مهتر رباط‌کریم و رفع کمبودها و کاستی‌های جهت نگه‌داری از جامعه هدف، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر بی‌خانمان هم‌زمان با برودت هوا در سطح شهرستان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مرکز کاهش آسیب ماده 16 رباط‌کریم تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم فعالیت می‌کند، افزود: با دستور دادستانی و همکاری نیروی انتظامی و پلیس مواد مخدر شهرستان رباط‌کریم در اجرای طرح جمع‌آوری 230 نفر معتاد متجاهر بی‌خانمان جمع‌آوری شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: در این طرح که در دو مرحله اجرا شد، بخشی از معتادان متجاهر شهرستان بهارستان نیز جمع‌آوری و به مرکز ماده 16 رباط‌کریم منتقل شدند.

مهکی تصریح کرد: با اجرای این طرح 35 نفر از اتباع خارجی کشور افغانستان و بدون هویت نیز شناسایی شدند که از طریق معاونت سیاسی فرمانداری شهرستان وضعیت آن‌ها در دست بررسی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: از اول دی‌ماه امسال در قالب دو طرح نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر شهرستان اقدام شد که در مرحله اول حدود 165 نفر و در مرحله دوم حدود 75 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و پذیرش شدند، لذا در حال حاضر سطح شهرستان رباط‌کریم از معتادان متجاهر کاملاً پاک‌سازی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.