اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

حقوردی سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه صباشهر

حسین حقوردی نماینده مردم حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه صباشهر آخرین وضعیت شهرستان شهریار را تشریح نمود.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، حسین حقوردی نماینده مردم حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در پیش از خطبه های نماز جمعه امروز صباشهر ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی گفت: همه ما وظیفه داریم تا با شناخت کامل نسبت به پدیده انقلاب اسلامی دین خود را به آن ادا نماییم و این شناخت میسر نخواهد شد مگر با رجوع به آثار امامین انقلاب اسلامی و زاویه نگاه آن بزرگوران به این رویداد بزرگ در تاریخ. همانطور که امام عظیم شان در ابتدای وصیت نامه خود اهمیت انقلاب اسلامی را خارج از عهده قلم و بیان دانسته اند و پیروزی انقلاب اسلامی را هدیه و معجزه الهی معرفی نموده اند.

نماینده حوزه مشق در ادامه اعجاز پیروزی انقلاب اسلامی را از منظر فرهنگی، سیاسی و… تشریح نمود و افزود: علیرغم قدرتی که رژیم ستم شاهی آن روزها از آن برخوردار بود و حمایت هایی که ابرقدرت های جهانی ازجمله آمریکا از آن رژیم داشت و اینکه ایران را جزیره ثبات می دانستند انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

حقوردی با اشاره به اهمیت حفظ ارزش های انقلاب افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران از عنایت خداوند، رهبری حضرت امام به عنوان ولی فقیه و اجتماع و حمایت مردم از ایشان بود. بر همین اساس است که حضرت امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. امروز نیز وظیفه ما نسبت به پاسداشت ارزش های انقلاب بسیار بالاست و باید این امانت عظیم را به گونه ای حفظ و حراست نماییم که شایسته آن است.

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ارائه گزارشی از اوضاع شهرستان پرداخت و گفت: هیچ حوزه ای در کشور وجود ندارد که با دومیلیون جمعیت فقط یک نماینده در مجلس داشته باشد اما با پیگیری هایی که انجام شده است مراحل ابتدایی برای حضور 3 نماینده در دوره آتی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون های داخلی و شوراهای مجلس به تایید رسیده است که این موضوع نیازمند طرح و تصویب در صحن علنی مجلس می باشد.

حقوردی با تاکید بر ضرورت توجه به ارتقای سطح ادارات شهرستان های غرب تهران به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در این مناطق افزود: در پی ارتقای فرمانداری شهریار به فرمانداری ویژه یک بخش جدید نیز به عنوان بخش سعیدیه به بخش های شهرستان شهریار اضافه خواهد شد که درحال حاضر پس از تصویب وزارت کشور به هیئت دولت ارسال شده است. همچنین موضوع تشکیل استان تهران غربی که مورد تایید ریاست محترم جمهورنیز قرار گرفت در دستور کار پیگیری قرار دارد.

نماینده حوزه مشق در حوزه ارتقای سرانه های بهداشت و درمان نیز گفت: بیمارستان امام خمینی پس از 33 سال کامل شده است و اکنون در مرحله تجهیز و تخصیص نیرو قرار دارد همچنین مراحل پایانی اخذ مجوز احداث بیمارستان تخصصی 110 تختی قلب در اندیشه نیز از سوی بیمارستان شهید رجایی تهران در حال پیگیری می باشد. شایان ذکر است که برای اولین بار در شهرستان های استان تهران موفق به اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی برای شهرستان شهریار با عنوان مجتمع آموزش عالی سلامت شهریار شده ایم.

حقوردی در پایان و در جمع نمازگزاران صباشهری به آخرین وضعیت پروژه های این شهر پرداخت و افزود: پروژه آبرسانی از خط الغدیر به عنوان مهمترین پروژه در حال انجام می باشد که با همکاری مناسب شورا و شهرداری صورت پذیرفته است و امیدواریم تا قبل از پیک گرما این پروژه به سرانجام رسیده و مردم عزیز صباشهری با کمبود آب مواجه نباشند. همچنین در حوزه شهرک های صنعتی دولکه صنعتی فاقد مجوز در صباشهر وجود داشت که با پیگیری های انجام شده مصوبه آنها از هیئت دولت دریافت شد و مجوزهای این دو لکه صنعتی به عنوان لکه های صنعتی غیردولتی صادر شد که می تواند در بحث اشتغال جوانان این شهر موثر واقع گردد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: حامدکریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.