مجلس و دولتاخبارخبر مهمسیاست

حق وردی در نطق میان دستور: رخدادهای اخیر، تحمیل جنگی نابرابر جدید جهانی در قالب جنگ‌‌های ترکیبی است

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: سلسله حوادث و رخدادهای تلخ روزها و هفته‌های گذشته که در حقیقت تحمیل یک جنگ نابرابر جهانی جدید در قالب جنگ‌های ترکیبی علیه ملت با عظمت ایران بود.

حق وردی در نطق میان دستور: رخدادهای اخیر، تحمیل جنگی نابرابر جدید جهانی در قالب جنگ‌‌های ترکیبی است

به گزارش شجرنیوز، حسین حق وردی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه پایایی نظام به پویایی آن بستگی دارد و پویایی نظام نیز در گرو حفظ پایگاه مردمی عمیق آن است، گفت: این مهم نیز با عملکرد رضایتمندانه ساختار میسر است و قطعا هرچقدر کارآمدی سیستم دیوانی کشور افزایش یابد، پایگاه مردمی نظام مستحکم تر خواهد شد.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقایع و رخدادهای تلخ اخیر نیز می تواند به پویایی و پایایی ریشه دارتر نظام منجر شود اگر به درستی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و از زمینه ها و ریشه های وقوع چنین حوادثی غفلت نشود، عنوان کرد: سلسله حوادث و رخدادهای تلخ روزها و هفته های گذشته که در حقیقت تحمیل یک جنگ نابرابر جهانی جدید در قالب جنگ های ترکیبی علیه ملت با عظمت ایران بود، تعجب آور یا غافلگیر کننده نبود چرا که ملت ایران دهه هاست که به عنوان منادی حق و حقیقت پنجه در پنجه باطل انداخته و به لطف حضرت حق در تمام این درگیری پیروز و سرافراز بوده است.

وی بر این اساس تصریح کرد: قطعا ملت ایران در تمام این پیروزی ها بعد از الطاف بی پایان پروردگار مدیون رهنمون های امامین مدبر انقلاب هستند. از روزی که ملت حماسه ساز ایران با رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) مبارزه خود را با تمام مظاهر استبداد و استعمار آغاز کرد، می دانست در ابتدای مسیر پرفراز و نشیب مبارزه دائمی با طواغیت جهان قرار دارد و تا زمانی که این ملت شریف بر مواضع خود استوار و نظام سلطه نیز بر موضع باطل خود پا می فشارد، این مبارزه ادامه خواهد داشت.

حق وردی ادامه داد: به فرموده حضرت امام(ره) در پیامی که به منشور روحانیت معروف شد، جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست. جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد. دشمن در این تقابل چند دهه ای، تمام گونه های مختلف درگیری با ملت شگفتی ساز ایران را آزموده و در تمام این آزمایه ها از ملت ما تودهنی خورده است و قطعا اقدامات اخیر دشمن با تمام دقت در طراحی، تخصیص اعتبار نامتناهی و استخدام تمام ابزارهای تباهی، ره به جایی نخواهد برد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم حرکت مذبوحانه اخیر دشمن را نه تنها از روی اقتدار بلکه قطعا از سر استیصال و درماندگی دانست و افزود: ما می دانیم که دشمن از ملت ایران عصبانی است چرا که تمام برنامه ها و توطئه های طراحی شده خود در طول دهه های گذشته را بر باد رفته می بیند و از شکست همه آنها به خصوص شکست سیاست فشار حداکثری در زمینه تحریم های اقتصادی از یک طرف و مشاهده اقتدار روزافزون نظام اسلامی و پیشرفت های غیرقابل باور آن در زمینه های مختلف از سوی دیگر، به آخرین حربه خود که ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور است دست یازیده و برای این منظور از تمام توان و ابزارهای سیاسی، امنیت، هنری، ورزشی و اطلاعاتی خود استفاده می کند.

وی افزود: بی علت نیست که برای استمرار خط آشوب، رئیس جمهور کشوری که خود را مهد دموکراسی می داند، شأن خود را تا آنجا پایین می آورد که با چند دلقک سیاسی جلسه گذاشته و آن را رسانه ای می کند تا بلکه به سردمداران آشوب و اغتشاش تنفس مصنوعی بدهد اما همگان می دانند و دشمنان ما یقین دارند مثل همیشه مقابل ملت ایران شکست خواهند خورد و ملت سرافراز ایران از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهد کرد و قطعا مثل همیشه طعم تلخ شکست را به دشمن خواهد چشاند چرا که هنر ملت ایران، پیروزی در تمام جنگ های جهانی تحمیل شده به خود بوده است.

حق وردی ادامه داد: لازم است از سیاست مسئولان سیاسی، امنیتی و نظامی که تلاش می کنند با حداقل آسیب، حوادث را مدیریت کنند سپاسگزاری شود چرا که همه شاهد بودند که این نیروها آسیب دیدند، مجروح و به جانبازی مفتخر شدند و خیلی ها هم مظلومانه شهید شدند اما مراقب بودند به طرف مقابل کمترین آسیبی نرسد و اگر جز این بود رسانه های استکباری با لطایف الحیل فوت شدگان حوادث مختلف را به جای جان باختگان آشوب ها معرفی نمی کردند.

این عضو مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: از روح حماسی و عظمت آفرین ملت ایران، جانانه و صمیمانه سپاسگزاری شود. همه می دانیم مردم نجیب ما با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و می دانیم بر اثر خباثت های دشمنان و تحمیل تحریم های سخت و بعضا تأمین داروی مردم نیز به سبب تحریم های بانکی به سختی امکان پذیر است اما علیرغم همه این مشکلات، این مردم آزاد و سرافراز حاضر به دست کشیدن از آرمان های امام راحل(ره) خود و دستاوردهای شهدای سرافراز نشدند و همگی امسال دیدند که چه جمعیتی در یوم الله 13 آبان به خیابان آمد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بر همه ماست که با جان و دل برای خدمتگذاری به این بهترین ملت تاریخ تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: مگر نه این است که حضرت امام راحل(ره) در وصیتنامه الهی و سیاسی خود ملت ایران را اینگونه معرفی کردند که من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیون آن در عصر حاضر بی نظیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.