اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

خدمات پزشکی رایگان درشهرک امید شهرستان ملارد

گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه پزشکی شاهد تهران در یک اقدام خداپسندانه خدمات پزشکی رایگان به مردم شهرک امید بخش صفا دشت شهرستان ملارد ارائه کرد.

خدمات پزشکی رایگان درشهرک امید شهرستان ملارد

به گزارش شجرنیوز از ملارد، این اردوی جهادی به همت گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد تهران و با همکاری بنیاد احسان، آموزش و پرورش، شهرداری صفادشت و حوزه مقاومت بسیج شهید شادفرسا به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی اجرا گردید.

در اجرای این طرح جهادی خدمات رایگانی از جمله ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان، انجام تست‌های آزمایشگاهی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشانی، مشاوره، غربالگری، تست قند و فشار خون، نوار قلب و تزریقات ارائه می‌شود که با استقبال بسیار خوب مردم شریف این منطقه مواجه شد.

گقتنی است، با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به عینک، متقاضیان به مراکز از پیش تعیین شده ارجاع داده شده و عینک مورد نیاز نیز به صورت رایگان تأمین می‌شود.

در همین راستا جابر کریمی فرماندار ملارد به همراه دستگردی بخشدار صفادشت از روند ارائه خدمات به مردم عزتمند این منطقه بازدید و ضمن گفتگو با جهادگران و عرض خداقوت و قدردانی از زحمات آنان در جریان روند خدمات کریمانه این گروه قرار گرفتند.

به گفته مسئول این گروه جهادی بیش از ۷۰۰ نفر مورد معاینه و تحت درمان قرار گرفته و از خدمات رایگان این گروه جهادی بهره مند شدند.

گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی دانشگاه شاهد کارگروه مخصوص نظارت و کنترل فعالیت مشاوران جهادگر و پاسخ به سوالات علمی آنان را براساس رفرنس‌های وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت (WHO) به این منظور راه اندازی کرد تا با کیفیت بیشتر پاسخ‌گوی سوالات مردم عزیز کشورمان باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.