اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

دادستان رباط کریم: هم افزایی پلیس و دستگاه قضایی رباط کریم‌ سبب تداوم امنیت می شود

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم گفت: هم افزایی پلیس و دستگاه قضایی رباط کریم‌ سبب تداوم امنیت می شود.

دادستان رباط کریم: هم افزایی پلیس و دستگاه قضایی رباط کریم‌ سبب تداوم امنیت می شود

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، رحیم علیش پور اظهار داشت: جامعه ما در معرض انواع خطرات و تهدیدات بیرونی و درونی قرار دارد و پلیس در مسیر تأمین امنیت مردم جان و آسایش خود را در کف اخلاص گرفته است.

وی افزود: پلیس با وجود همه هجمه‌های تبلیغاتی و تلاش دشمنان و بدخواهان در تحریف حقایق و خدمات واقعی به برکت وجود عناصر پاکباخته، متعهد و مخلص کماکان مظهر نیرویی مکتبی، انقلابی و مردمی است که بسط و گسترش امنیت عمومی و ارتقای رضایت‌مندی و احساس امنیت مردم را دغدغه همیشگی و رسالت خطیر خود می‌داند و با عزمی جزم و با اقتدار و صلابت در این مسیر گام برمی دارد.

دادستان رباط کریم گفت: امید است در سایه تعامل و هم افزایی نیروی انتظامی با دستگاه‌های اجرایی-امنیتی و به ویژه با دستگاه قضائی شهرستان، مردم طعم شیرین اقتدار در برقراری امنیت و آرامش و مبارزه با مفسدان و اخلالگران نظم اجتماعی و اخلاقی را چشیده و این نیرو بتواند پاسخگوی مطالبات جدی جامعه در برخورد با ناهنجاری‌ها و مقابله با ناامنی و مفاسد اجتماعی باشد.

وی اضافه کرد: هفته نیروی انتظامی (فراجا) بهانه و فرصت مناسبی است برای تقدیر و تجلیل از مجاهدت و خدمات دلیرمردانی که با تلاش شبانه روزی خویش زمینه ساز استقرار امنیت و آرامش جامعه اسلامی شده و می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.