اخبار شهرستان فیروزکوهاخبارخبر مهمدر استان

دادستان فیروزکوه دستور برخورد با نانوا‏یی های متخلف را صادر کرد

فیروزکوه- دادستان فیروزکوه با تاکید بر جلوگیری از قاچاق آرد گفت: برخورد با نانوایی های متخلف در فیروزکوه به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شجرنیوز از فیروزکوه، توحید مظفری، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهت جلوگیری از قاچاق آرد و فروش آن در بازار آزاد دولت اقدام به اجرای طرح هوشمندسازی نان کرده، اما در عمل آنچه اتفاق افتاده آمار مطلوبی نبود. مظفری گفت: طبق گفته مقامات مسئول، تخلفات در حوزه آرد و نان در ده ماهه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به گذشته درصد قابل توجهی افزایش یافته که به همین سبب دستورات لازم در خصوص بازرسی از نانوایی‌ها در سطح شهرستان صادر شد.

وی عنوان داشت: حسب گزارش‌های واصله، بعضی از نانوایی‌های مستقر در شهرستان فیروزکوه با تهیه کارت‌های هدیه از دستگاه‌های تعریف شده موجود در برخی از نانوایی‌ها خریدهای کاذب کردند.

دادستان فیرورکوه بیان داشت: نانوایی‌های مذکور نان‌های کنجدی سفارش مشتری‌ها را در دستگاه کارت خوان مذکور به تعداد ۲ عدد نان وارد می‌کردند تا مانده سهمیه آردهای یارانه‌ای خود را که به دلیل فروش کاذب به دست آورده اند در بازار با قیمت بالا به فروش برسانند.

مظفری افزود: مسئولان نظارتی باید تاریخ دقیق توزیع سهمیه آرد یارانه‌ای و تعداد فروش نان با کارت‌های مجاز و غیرمجاز (کارت هدیه) را بررسی کرده و در صورت مواجهه با تخلف، شخص متخلف را جهت صدور دستور قضائی به دادستانی شهرستان فیروزکوه معرفی کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.