اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

دستبرد سارقان به خط لوله نفتی شهرری به تبریز در ملارد

ملارد- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی ویلایی در ملارد با ایجاد انشعاب از خط لوله فرآورده نفتی از شهر ری به تبریز خبرداد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، سردار “کیومرث عزیزی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح کنترل عرضه کنندگان و مصرف کنندگان فرآورده های نفتی، با به دست آمدن اخباری مبنی بر اینکه ویلایی در شهرستان ملارد اقدام به عرضه غیرقانونی سوخت می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی اطلاعاتی موضوع و محرز بودن آن، تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در محل حضور پیدا کرده و به بررسی مشخص شد افرادی با ایجاد انشعاب در خط لوله شهر ری به تبریز اقدام به عرضه غیرقانونی سوخت می کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه بررسی ها معلوم شد مقدار یک میلیون و ۵۶۸ هزار لیتر به ارزش ۲۵۴ میلیارد ریال سوخت هدر رفته و ۲ نفر نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار عزیزی در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد: قاچاق سوخت ضربه مهلکی بر اقتصاد و اشتغال کشور وارد نموده و از شهروندان انتظار است موارد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش نموده تا قانون شکنان مجال انجام اعمال مجرمانه پیدا نکرده و به سزای اعمال ننگینشان برسند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.