اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

دستگیری مأموران قلابی در شهرستان ری

انهدام باند ماموران قلابی، شناسایی سارق حرفه ای موتورسیکلت و دستگیری زورگیر و موبایل قاپ محدوده حسن آباد از مهمترین اخبار امروز/سه شنبه/ فرماندهی انتظامی شهرستان ری است.

دستگیری مأموران قلابی در شهرستان ری

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند پنج نفره ای که با عنوان جعلی مامور دست به سرقت از شهروندان می زدند، خبر داد.

وی در این باره گفت: همکارانم در کلانتری دولت آباد با رصد اطلاعاتی توانستند این باند را شناسایی و اعضای آن را دستگیر کنند.

جلیلیان در خصوص نحوه کار این باند هم اظهار داشت: این افراد با استفاده از خودروی پژو پارس سفید و معرفی خود به عنوان مأمور، از سوژه های خود سرقت می‌کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۵ شاکی در رابطه با این پرونده شناسایی و نسبت به متهمان اعلام شکایت کده اند.

دستبند پلیس بر دستان سارق موتور سیکلت های شهرستان ری 

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خبری دیگر اعلام کرد: سارق حرفه ای موتورسیکلت با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شد.

وی در این باره گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محدوده شهر ری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی شهرستان ری بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

جلیلیان با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته و بررسی دوربین های محل سرقت هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار شناسایی شد، خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضائی در آدرس مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بررسی ار این محل یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم حرفه ای که از سابقه داران بوده و با پوشش صورت در سرقت ها سعی می کرد ردی از خود برجای نگذارد در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت موتورسیکلت و ۶ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: تحقیقاتی پلیسی در خصوص کشف جزئیات بیشتر پرونده و شناسایی و دستگیری مالخر همچنان ادامه دارد.

این مسئول همچنین از شناسایی و دستگیری زورگیر محدوده حسن آباد خبر داد و اضافه کرد: این متهم پس از انتخاب سوژه با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت گوشی همراه مردم می کرد که دستگیر شد.

جلیلیان یادآور شد: متهم در بازجویی به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد و با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.