اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

دستگیری ۱۴ عضو یک شرکت هرمی در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری اعضای باند ۱۴ نفره یک شرکت هرمی خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، سرهنگ منصور خدایی فرمانده انتظامی این شهرستان درباره جزئیات گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ملارد با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز فعالیت داشت، بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و اقدام به شناسایی اعضای ۱۴نفره این باند کلاهبرداری کردند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضائی برای انجام عملیات، گفت: در جریان این ماموریت ۱۴ عضو یک این شرکت هرمی که همگی آنان را در یک واحد مسکونی واقع در سرآسیاب حضور داشتند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به کشف مقادیر زیادی جزوات آموزشی و لوح فشرده از مخفیگاه این متهمان، گفت:‌ پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی برای آنان پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

خدایی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی، گفت: فعالیت این گونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی و شرعی ندارد و پلیس برابر قانون و مقررات با آنها برخورد خواهد کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.