اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در پردیس

پردیس – فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان با دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۲ دستگاه وسایل نقلیه سرقتی اجرا شد.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، سرهنگ سید حجت الله پورنجفی فرمانده انتظامی این شهرستان در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی ، عوامل انتظامی پردیس موفق به دستگیری ۲۵ نفر خرده فروش و کشف بیش از یک کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۶۱دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، اجرای حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه است.

این مسئول اظهار داشت: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است.

پورنچفی از دستگیری ۲نفر سارق پمپ آب منازل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در بومهن خبر داد و افزود: در پی گشت‌زنی هدفمند عوامل یگان امداد و دستگیری سارقی بابت سرقت پمب آب و پیگیری ویژه در دستور کار ماموران کلانتری۱۲ بومهن این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری۱۲ بومهن طی پیگیری های صورت گرفته و با اقدامات پلیسی یک نفر دیگر از متهمان دیگر همدست سارق اصلی را شناسایی و پس مراقبت های لازم طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مسئول یادآور شد: در تحقیقات از ۲نفر متهم دستگیر شده تعداد ۱۰دستگاه پمپ آب و دستگاه سنگ فرز کشف و ضبط شد و متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.