اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

دودگرفتگی نیوجرسی‌ها در محدوده سیمان تهران حادثه ساز شد

پاکدشت- فرمانده پلیس‌راه تهران – پاکدشت از لزوم نصب علائم هشدار دهنده و شست‌وشوی نیوجرسی در محدوده کارخانه سیمان خبر داد و گفت: به دلیل آلودگی و دودگرفتگی شدید نیوجرسی‌ها هر شب شاهد تصادفات و برخورد خودرو با نیوجرسی در این محدوده هستیم.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، سرهنگ محمد آبرودی فرمانده پلیس‌راه تهران – پاکدشت، با اشاره به تصادفات حادثه‌ساز در محدوده کارخانه سیمان تهران اظهار داشت: محور کمربندی دوم از سه‌راه سیمان تا میدان غنی‌آباد جزو محورهای پرتردد شهرستان ری محسوب می‌شود که بار ترافیکی شدید و تصادفات حادثه‌ساز و متعدد در آن اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه میدان غیراصولی غنی‌آباد دارای خروجی‌های متعدد است افزود: شیب تند و منفی جاده منتهی به میدان غنی‌آباد، مشکلات هندسی محور، ناهمواری و پستی‌وبلندی‌های سطح جاده باعث بروز تصادفات جرحی و فوتی در این محدوده شده است.

فرمانده پلیس‌راه تهران – پاکدشت در ادامه گفت: خودروها و موتورها به خاطر شیب با سرعت غیرمجاز حرکت می‌کنند و در زمان تاریکی هوا به دلیل نبود نور کافی در میدان و نیوجرسی‌های دوده گرفته و سیاه شده از آلودگی کارخانه سیمان با نیوجرسی حاشیه و رفوژ وسط برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: محدوده میدان غنی‌آباد مشکلات زیادی دارد اما به‌واسطه وجود کارخانه سیمان تهران بر مشکلات این محدوده افزوده شده و آلودگی شدید نیوجرسی‌ها و عدم دیدکافی، هر شب شاهد حوادث برخورد خودرو و موتور با نیوجرسی در این محدوده هستیم.

سرهنگ آبرودی تصریح کرد: تصادفات خسارتی و فوتی در میدان غنی‌آباد همیشگی و مکاتبات متعددی نیز انجام شده اما در حال حاضر نصب علائم هشدار دهنده روی نیوجرسی و شست‌وشو در کاهش تصادفات کمک‌رسان خواهد بود.

فرمانده پلیس‌راه تهران – پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: اداره راهداری و کارخانه سیمان تهران باید تا پیش از تعریض و پایان عملیات عمرانی برای شست‌وشوی نیوجرسی‌ها و نصب شبرنگ اقدام کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.