بانک و سرمایهاخباراقتصاد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از ستاد مرکزی بانک دی در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک تصریح کرد: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی با تأکید بر اینکه تمام فعالیت‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن باید مطابق قانون پیش برود، افزود: مجموعه‌های اقتصادی بنیاد باید سودآور باشند تا بتوانند در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: لازم است خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود تا شاهد تقویت این مجموعه و در نهایت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران باشیم.
معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های تابعه خود را خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران می‌دانند، گفت: احترام به مراجعان و مخاطبان وظیفه تمام مجموعه‌های خدماتی است اما ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری ارتباط داریم که دارای حرمت و جایگاه ویژه‌ای هستند و تمام مدیران و کارکنان خود را خادم این عزیزان و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می‌دانند.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ضرورت گسترش ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیک گفت: گسترش خدمات الکترونیک و شفافیت همه‌جانبه، نیازمند اصلاح فرایندها است.
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از دستاوردهای این بانک پرداخت و گفت: مهم‌ترین اقدامات مدیران بانک دی در دوره اخیر، کاهش زیان انباشته، افزایش سرمایه بانک، بهبود نسبت تسهیلات و مطالبات غیرجاری، مدیریت نقدینگی و منابع بانک، حمایت از سهام بانک، فروش سرمایه‌گذاری و املاک تملیکی مازاد و توسعه امور بین‌الملل و بانکداری الکترونیک بوده است.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای گسترش ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به تشریح برنامه‌های اجراشده و در دست اقدام پرداخت و گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی حدود ۳۶۰ میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکی و بیمه و کارگزاری به جامعه هدف، از مهم‌ترین این اقدامات بود که تاکنون ۷۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال تأسیس است.
در این جلسه از قابلیت‌ جدید اپلیکیشن بانک دی با عنوان «دی‌جت» در زمینه ارائه تسهیلات غیرحضوری به خانواده معظم شاهد و ایثارگران نیز رونمایی شد.
پیش از این امکان افتتاح حساب آنلاین، احراز هویت غیرحضوری و صدور کارت بدون حضور در شعب برای مشتریان بانک دی در دی‌جت فراهم شده بود.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.